čtvrtek 27. srpna 2020

knedlo zelo vepřo - z filcu

i když je stále ještě léto
a my tohle jídlo přes léto nemáme doma k obědu
tak já už jsem si udělala náskok
a na podzim do kuchyňky ho ušila

práci mi dalo ale zelí
myslela jsem
že jen z filcu nastříhám slabé proužky a bude to
což o to já je nastříhala
ale na talířku
tím jak ty proužky byly slabé
se to při hraní úplně rozpadalo

nakonec jsem to udělala tak
že jsem nastříhala znova slabé proužky
a ty jsem coby kupičku zelí k sobě sešila
no a takhle už ten filc drží pokupě a nerozpadá se

a aby to bylo po chuti každému
tak to mám jak s houskovýma
 tak i bramborovýma knedlíkama 
a nebo obouma najednou






 a já se teď chystám šít něco z bílého a světle modrého filcu
a bude to taky jídlo
zkusíte si tipnou jaké jídlo bych asi z těchto dvou neobvyklých barev mohla ušít


a vám přeju moc moc hezký čtvrtek

u nás bylo ráno docela už podzimní
mrholilo, pofukovalo a bylo chladno
a teď tu máme polojasno a 20 stupňů



10 komentářů:

  1. To bude asi borůvkový koláč☺
    Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi ahoj, nene koláč to nebude, měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Veru typla bych šmoulovou zmrzlinu, neb bez té se naši prckové neobejdou a už jsem ji do kuchynky taky háčkovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj myslím si, že Aťko :))
      ani zmrzlinka to nebude , ale to je pro mě prima nápad na šití, děkuju a přeju prima večer

      Vymazat
    2. a co makronka?

      Vymazat
    3. taky ne , i když podle barev by to mohlo být

      Vymazat
  4. Veru lámu si hlavu, co by to mohlo být, ale nic mě nenapadá, krom borůvek, ale ty jsou spíš tmavomodré, tak se nechám poddat. Kdysi jsme měli doma likér, který se jmenoval Modrá raketa. Hezký podvečer.,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, tak ani raketa to nebude, já vím zlobím vás, napovím ještě , že toho bílého bude 1 kus a modrého 3 a dokupy to bude jako jeden celek, měj taky prima večer

      Vymazat
  5. Snad se mi zase povede sem dostat jako včera. Hned si tipnu, co když by to byly švestkové knedlíky s tvarohem. Teď jsou na pořadu kuchyně hlavně švestky, tak možná, že by to mohlo být něco se švestkama. Veru já hned raději prozradím kdo jsem i bez té básničky a zároveň se loučím. U nás zatím vykukuje sluníčko, tak uvidíme, čím nás dneska počasí obšťastní. Mávám od Ještědu, ahoj Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Věrko ahoj, to jsem ráda, že tě tu taky mám.Knedlíky se švestkama to taky nebudou, ale je to pro mě prima nápad na další šití, děkuju. Měj se moc hezky a děkuju

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)