pátek 28. srpna 2020

to když jsme na poslední chvíli

předminulý týden objížděli kde ještě pole
kde ještě stojí obilí
aby si mamina mohla natrhal do chaty do vázy
povím vám byla to fuška
všude kam jsme dojeli už měli posekáno
a někde dokonce už i zoráno
no najezdili jsme se něco

ale vytrvalým štěstí přeje
a nakonec jsme to vytoužení pole  našli






a víte co jsme objevili
co je všude heřmánku



a tak když jsme dneska jeli z procházky
tak víme kde taky heřmánek najdeme
vydali jsme se tam
a už ho máme doma ve váze
a nikdy bych nevěřila
že mu to tam bude takhle slušet





a vám přeju moc krásný páteční podvečer a pak i večer
a trochu pozměním tu moji hádanku o tom co těď šiju
podařilo se mi sehnat světle šedý filc
který nahradí ten bílý
takže můžete hádat znova

ze světle  modré ušiju tři stejné věci
které pak šoupnu do toho ušitého světle šedého
a bude hotovo
tak co už vám to vrtá v hlavě
/ a je to potravina/

a to už je fakt vše 
a zítra zas ahojda

8 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tvoje knedlo zelo vypadá dobře a tak jsem se nechala inspirovat a budem ho mít v neděli k obědu už jsem pozvala i oboje mladý.My jsme měli obilí hned pod domem tak jsme to měli jednoduchý.Jednou jsem si do vázy natrhala oves,ale ted už pár let tu nikde neroste.Heřmánek ve váze vypadá moc hezky nenapadlo by mě si ho natrhat tak dík za dobrý nápad.A hádanku asi neuhádnu nechávám se podat,ale jsem moc zvědavá co to je.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, jé tak to je prima, že jsem tě inspirovala k tomu co k obědu,mějte doma moc hezkou sobotu a zítra dobrou chuť

      Vymazat
  2. Nádherné fotky.Heřmánku to ve váze sluší.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jídlo jsem si nemohla na nic vzpomenout, že by něco s mákem? nechám se pozvat na překvápko. U nás v noci trochu pršelo, žádná velká dávka to nebyla. Už máme hodně sucho, všude okolo prší docela dost a u nás jen kape. Mávám od Ještědu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, tak u nás teď prší taky poměrně často, ale není to tak dlouho, co i my jsme měli sudy už na dně a těšili jsme se na déšť. Mějte krásný večer pod Ještědem a ahoj

      Vymazat
  4. Určitě to bude něco sladkého, ale nic mě nenapadá. Veru doufám, že nás nebudeš dlouho napínat, jinak se nám zavaří mozkové závity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj,sladké jídlo to nebude,a to šedivé co jsem původně myslela že bud bílé už mám ušité, to modré nastříhané a ještě přibude trocha červené a žluté a tím tak vzniknou dvě varianty toho jídla, neboj, už se to rýsuje, večer u Titaniku budu zase šít, měj krásný večer a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)