sobota 29. srpna 2020

pojďte se mnou na

procházku k nám do města
teda spíš jen na náměstí

je fakt
že do města na nákupy od jara
vůbec nechodíme
to už musí něco být nutného abychom se tam vydali

mamina když jde na finančák
nebo tak různě ohledně účetnictví
tak odbyte jen to co musí
a šupem domů

jsme asi poserové
ale covidu se fakt bojíme
úplně na rovinu
paní doktorka říkala
že musíme být hodně opatrní
že pokud bychom to dostali
tak by to pro mě a pro taťku mohlo být fatální
no  a tak proto

na nákup chodí mamina do Billy hned ráno v sedm
když tam ještě nejsou lidi
pak ještě chodí do DM drogerie
do OBI a kvůli mě do papíráku
a do jiných krámů nechodíme vůbec
jo vlastně ještě jednou za čas musíme pro benzín
a když potřebujeme něco jinýho 
tak k naší spokojenosti využíváme E-schopy

a včera jsem náměstím projížděli
a protože jsme ho chtěli někomu ukázat
tak jsme tam na chvíli zastavili
a tak tu máte pár fotek z našeho náměstí
i s anší pověstným drakem
kterého máme v naší legendě o vzniku města











a pak už jsme jeli na zahradu
jeli jsme druhou starnou
a tam jsem vám vyfotila tenhle pohled k nám na město
a tahle fotka mi tak trochu připomíná
ten záběr když začínali Chalupáři
a v popředí byla louka 
a pak vesnička
/ jen jsem si nestihla naštelovat foťák a tak fotka je špatná/


a vy mějte krásnou sobotu
u nás je pod mrakem
je takové to mrtvo a je 20 stupňú

pro mě na šití jak dělané
ještě prozradím
že to bílé je obal
 a v tom budou šouplé tři modré kousky
a není to nic sladkého
a tak já jdu honem šít
abych vás už tak dlouho nenapínala

6 komentářů:

  1. Veru jsem napnutá jak špagát, protože čím dál víc netuším, co by to mohlo být. Ten drak vypadá zajímavě, já dojíždím do Brna do práce a každý den jedu "šalinó" kolem radnice, kde v průchodu visí Brněnský drak, ale vypadá jako obyčejný krokodýl. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, no vidíš a já někde četla , že ten náš drak má n tím brněnským něco společného, musím to zjistit, už jsem to měla v plánu dřív a pak jsem na to úplně zapomněla a ty jsi mi to připomněla, děkuju. a já ti to teda pošeptám co to bude, je to krabička a v ní bude cosi modrého k jídlu a víc zatím nepovím. měj krásný večer

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,krásné fotky náměsí,rádi jezdíme po Čechách vždycky jsme si vybrali nějaké místo a tam jsme chodili po památkách.Letos jsme od toho upustili,máme to stejně covidu se taky bojíme,když nemusíme nikam zbytečně nejezdíme,přemýšlíme i o tom,že si necháme vozit nákupy,protože se mi nelíbí kolik je v obchodech lidí.Už jsem psala,že bráchovo tchýně ho taky měla neměla žádné příznaky,ale od té doby je stále unavená a vylítl ji strášne tlak a cukr.U nás od rána prší a nevypadá,že by přestalo.Už se těším na zítřejší oběd zelí jsme měli naposled někdy před prázdninama.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju za všechno tvoje psaní, my nikoho kolem nás nemáme kdo by měl covid, ale z vyprávění o pár lidech víme, je to hnusná nemoc . u nás je celý den pod mrakem, cjvilkama mrholí a je jak v říjnu.mějte doma krásné odpoledne a ahojda

      Vymazat
  3. Veru, už sem se ptala ale myslím si stále víc že by to mohla být makronka? nebo makronky? když si psala i o jiných barvičkách.
    Náměstí si nafotila krásně, někdy jsme tam cestou do hor přibrždovali, jestli to nepletu s něčím jiným tak si tam pamatuji kafe v takové dobové kavárničce v rohu náměstí? pa Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, ne makronky to taky nejsou, ale je to prima nápad na další šítí, znáš mě , pozítží je září a to ve mně vyvolává už myšlenky na vánoce a tak už jsem i plánovala jaké vánoční dobroty budu šít. Cukrárnu v dolním rohu náměstí opravdu máme, je taková úzká a podlouhlá , tak asi to je ona. Mějte se krásně a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)