neděle 30. srpna 2020

ani se nám tomu nechce věřit

ale je to tak
léto uteklo jak voda 
a na dveře už ťuká podzim
včera a dneska u nás máme podzimní dny jak vyšité

minulý týden jsme se ještě cachtali v bazénu
a pak po zahradě lítali jen tak v plavkách
a stejně nám bylo teplo
z toho jaký byl venku hic

a včera jsem si už večer k televizi a šití
vzala i deku
a mamina už dokonce vytáhla i svůj pověstný hrnek na večerní čaj
který obvykle přes léto zahálí

a i na zahradě je znát
že to nejlepší letošní už má za sebou
okurku už ve skleník nerostou
ty totiž rostou v noci
a teď to ochlazení už je prostě zastavilo
a my už myslíme dokonce na příští rok
udělali jsme další záhonek pro jahody
a do nich vysázeli nové
máme už i nové cibulky tulipánů a narcisek
které co nevidět se už také budou stěhovat na svá místy do záhonků
a podle předpovědi počasí
má už i bazén na mále
jo jo léto se s námi pomaloučku polehoučku loučí....











a vy mějte moc krásnou neděli
a já jdu došit poslední zbytečky ty mé filcové hádanky
abych vám ji mohla už konečně zítra ukázat


8 komentářů:

  1. Veru, napínáš nás tedy pěkně dlouho, to je fakt záhada:)
    máte krásné jiřinky, nevyhazujete někdy nadbytečné hlízky, ze zkušenosti vím , že já třeba ano, pokud se jim daří, tak se nezlob že se ptám:)Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko, to mě mrzí, nemáme hlízy navíc, máme špatné sklepy, doma moc teplý a na chatě zas moc studený a tak se nám stává, že jiřiny do jara prostě nevydrží. stejně to máme i s muškátama, ty už ani do jara neuchováváme a na jaře pak kupujeme nový, mrzí mě to, kdybychom měli, rádi bychom ti poslali.mějte doma krásný večer a nás pěkně bouří a leje jak z konve

      Vymazat
    2. Veruuu, to vubec nevadí, já takových pro mě obyčejných vyhazuju docela dost vždy na jaře a tak jsem to jen zkusila, opravdu , muškáty taky neuchovám, ale to spíš proto, že poctivě nezalejvám.Díky za reakci.

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,hezké fotky.Přijde mi,že letos to léto uteklo nějak rychle,snacha už vymýšlí jakou si udělá podzimní výzdobu tak jsem si uvědomila,že léto pomalu končí.Pateční liják a vítr nám polámal spoustu vysokých kytek,celý den u nás zas prší.Přeji krásný zbytek neděle.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, nám taky dost kytiček polámal středeční vítr a tak zahrada teď vypadá docela smutně. A u nás prší až teď, odpoledne pršelo jen malinko, zato teď to stojí za to , mějte doma prima večer

      Vymazat
  3. Veru to jsou fotky už s nádechem podzimu. A s tím brněnským drakem jsi měla pravdu, jedna z verzí je, že ten obrovský krokodýl byl zabitý v Trutnově a Brno ho dostalo darem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, jé tak to jsem ráda, já se ani nestihla podívat a už znám odpověď,děkuju za to a měj prima večer

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)