neděle 30. srpna 2020

jedním okem

teď mrknem na to moje tajné šití
takže jsou to rybičky v plechovce
ale to bych nebyla já
abych to nechala jen takhle
takže dneska během odpoledne jsem z toho udělala dvě verze

jednu jen rybičky v oleji
a tu druhou v tomatové omáčce
ale víc si k tomu napíšem a ukážem zítra



a vy mějte prima večer
 u nás je parádní bouřka 
a leje víc jak z konve

12 komentářů:

  1. No teda Veru, to by mě teda nenapadlo, a že jsem se hodně napřemýšlela. Ale je to krásné, ty se v tom šití neustále zdokonaluješ, kde bereš ty nápady? Přeju hezký večer a šití zdar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru děkuju a už šiju další , teď to bude další vánoční cukroví,do vánoc ho chci mít plný tác, tak sem tam vždy pár kousků ušiju. Měj krásný zbytek pondělí a ahoj

      Vymazat
  2. Veru ty si číslo, pěkně si to vymyslela. Taky jsem přemýšlela hodně, ale tohle by mě fakt nenapadlo:)Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, viď, já věděla že vás tím asi pozlobím , měj se moc hezky a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,tak to by mě vůbec nenapadlo.Přes nás se přehnal ten velký vítr tak uvidím co polámal.Přeji krásné pondělí.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj,my jsme dneska ani na zahradě nebyli, tak nevíme, jak to to po včerejší lijáku a dešti vypadá. Mějte doma hzeký večer a ahojda

      Vymazat
  4. Very, tak to bych neuhádla. Sardinky jak vyšité :-) Máš príma nápady. Zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško děkuju a posílám pozdrav do Kožuškovaa mějte se krásně

      Vymazat
  5. To se Ti tedy povedlo,krasa,obdivuji Tvou trpelivost !
    Mej krasny den !

    OdpovědětVymazat
  6. Tak a tajemství je prozrazeno a mě vůbec na ryby nepřišla ani jedna myšlenka. Možná, že je to tím, že je moc nejím, jen občas, abych splnila trochu zdravou stravu. U nás byl vítr v noci a byl dost silný,a hodně pršelo, tak máme zalito aspoň na dva dny. Kéž by se ukázaly nějaké houbičky, hned bych si dala řízek houbový, mńam. Tak mávám od Ještědu, no tam to bylo v noci asi hodně silný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, u nás hodně jí rybičky taťka a už si ze mě dělal srandu jestli prý zvládnu a rio mare se zeleninou / hrášek, kukuřice / tak to je teda výzva.U nás taky hodně fučelo a pršelo. Mějte se doma taky všichni moc hezky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)