pondělí 31. srpna 2020

srpen u nás

tak a další měsíc je fuč
a je to škoda o to víc
že to je měsíc letní
plný sluníčka
a relativně ještě dlouhých dnů

a s ním je tu i má měsíční fotka


mějte prima pondělí a brzy zas ahojda



8 komentářů:

  1. Jak říkáš, měsíc je fuč a nám jde zítra do školky náš prcek, jsem zvědavá, jak se mu tam bude líbit. Ale má děti moc rád, tak snad i jo. Ten větší už jde do 5 třídy, tak to už je mazák a dokonce už se těší, ale hlavně na děti s tím těšením na učení už je to trošku slabší, ale on si brzy zase zvykne. Mávám od Ještědu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, nám taky malá šla dneska poprvé do školky, šla u nich na vesnici a tam se všichni znají, tak snad to bude dobré. Tak ať je i u vás všechno v pohodě a mějte krásný večer

      Vymazat
  2. Veru, srpen byl krásný, více letní než červenec , tak jak to k prázdninám patří a přitom nebyla žádná dlouhodobá umorná vedra, hodně se stihlo, zvládli jsme Pálavu na kolech-VŠICHNI-ty víš, a doufáme že v září ještě počasí i ostatní okolnosti výletovat dovolí.Koláž máš opět krásnou.pa Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak se nám srpen líbil víc jak červenec i když na nás některé dny už teplé byly, ale i tak to bylo prima. a to na těch kolech je prima zpráva, tak jen tak dál, tleskáme. Tak hodně takových výletů přejeme dál

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko, léto je nenávratně fuč, ale podzim bývá taky hezký a hlavně už nejsou taková vedra. Teď mě napadá, že kdybych si letos cukroví ušila a né upekla, tak bych aspoň přes Vánoce nepřibrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj, i já mám ráda podzim a ani mi nevadí ty plýskanice o to víc pak jsem ráda doma a něco pěkně v teple kutím a jinak dobrý nápad. Měj se moc moc hezky

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,krásné fotky.Já mám podzim ráda,ale mám plánovanou operaci která se kvůli covitu posunula tak asi si ho letos moc neužiju.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a přeju ti aby vše bylo dobré a ty jsi byla zase brzy fit tady mezi námi, budeme se na nebe těšit

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)