pondělí 31. srpna 2020

nakonec jsem teda

těch rybiček v plechovce ušila dvě verze

tak jak jsem vám je ukázala už včera
mi to přišlo takové smutné


no a tak došlo na verzi s olejem


a na rybičky v tomatě 



a takhle to vypadá pěkně rozebrané
a je to vlastně i taková stavebnice 


a abychom nebyli u toho jídla jen jako
tak jsme dnes po dlouhé době zas měli tenhle slaný sluníčkový koláč



a já dneska končím
za chvíli začíná na jedničce poslední díl
detektivního miniseriálu
a povím vám je to pěkně napínavé
a i se u toho dost bojím
ale nedá mi to na to nekoukat

tak se mějte hezky
a já se jdu bát



4 komentáře:

  1. Veru s tím se tedy dá vyhrát, to už je dobrot do kuchyňky, s rybičkami sis zvlášťě vyhrála:) a vlastně jsem dnes také koukala jestli si nepustit zpětně , ale na napínavé mám málokdy náladu, raděj oddychovky.pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy,jsi šikulka!!!Ty rybičky jsou jako opravdové.
    Napínavé příběhy nesleduji.Myslím,že život sám je horor.Dcera se taky dívala.Já raději se právě dívám na film"Lepší už to nebude".
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, děkuju , no a my moc na kriminálky nekoukáme, taťka spíš ze zvědavosti na ten první díl koukal a už nedokázal od toho odejít, tak jsem byla zvědavá jaké to je, koukala jsem n druhý díl a dopadla jsem jako taťka a nakonec ten konec za to nestál, škoda času. Měj prima večer

      Vymazat
  3. Aťko ahoj, děkuju a ta pondělní kriminálka měla takový nijaký konec, že jsem nakonec litovala, že jsem na to koukala, měj se prima aahoj

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)