úterý 1. září 2020

gulášové makarony


tohle jídlo máme v létě hodně rádi
a když spíme na chatě
tak si ho určitě dvakrát do měsíce děláme
je to vlastně odlehčená verze guláše

tak jak se dělají milánské nebo boloňské špagety
tak my děláme tohle jídlo



úplně jednoduše si uvaříte guláš tak jak jste zvyklé
akorát se ho vaří míň
a pak sním přelijete špagety nebo makarony
a je to



kdo má rád guláš 
tak prima letní jídlo
my ho měli naposled minulý týden


a pak jsem dostala úkol hodný Popelky
musela jsem pěkně lístek po lístku otrhávat majoránku na sušení
na rozdíl od rybízu
který trhám moc ráda
mě tohle moc nebavilo

a vám přeju krásné úterý
u nás zas hodně prší 
a je velká zima



10 komentářů:

  1. No, já mám gulášek taky moc ráda a se špagátama ho taky můžu. Já mám dneska od včera vepřové maso a i když tady mám ještě br. knedlík s přídavkem menší cukety a kedlubnové zelí, tak jsem si maso vzala studené s chlebem. Pak jsem dojedla cuperník, politý čokoládovou polevou a byl moc dobrý, tak dokud jsou cukety, tak ho ještě někdy udělám. Cukety jsou na jídelníčku každý týden v něčem a dokud budou, tak je to prostě vítaná změna. U nás je dneska docela chladno, že už jsem teď k večeru trochu přitopila, abych se večer neklepala zimou. Zatím mávám od Ještědu a snad bude zítra tepleji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, jé tak my jsme asi jedni z hodně mála, kdo cukety nemusí.u nás je taky zima a celý den nám tu prší a fouká, hotový podzim, měj se moc hezky a to teplo od kamínek si užij, měj krásný večer aahojda

      Vymazat
  2. Veru Popelka na to přebírání měla pomocníky, tobě se žádní nenabídli, třeba Baruška. Ten gulášek se špagetami bych si určitě dala, vypadá lákavě. My teď doma hodně vymýšlíme jídla z cuket, sice nemáme zahradu, ale vždycky nám někdo donese, protože se letos cuketám daří. Třeba taková sekaná s cuketou mně moc chutná. Hezký deštivý večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj, my máme zas rádi sekanou s mrkví,jakože je v té sekané a to je taky moc dobré. měj moc krásný večer a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,tak tohle jídlo taky vařím.A ted jsi mi připoměla,že majoránku jsem taky chtěla ostříhat,ale hlídala jsem tu starší vnučku a pak mi přinesli i tu maličkou a já na to zapoměla.U nás dneska bez deště tak jsme mohli být venku celé odpoledne.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, u nás dneska bylo příjemně, svítilo sluníčko a tak jsme sekali zahradu . Měj taky krásný večer a ahojda

      Vymazat
  4. Veru, musím se přiznat , že při pohledu na tu fotku letního guláše jsem si uvědomila jak moc jsem si v létě užívala polopenze či jiné pohoštění bez práce, bylo takové nějáké vzácnější. Také tak ruzně kombinujeme a knedlíky u nás moc nejíme, nejvíce asi ke kuřeti na zelí.
    A majoránku sušíme vcelku a pak jí ze stonků tak jakoby odrhnem, to bych nedala oďobávat po lístečku, někdy veškeré natě tak jako drhnu dlaní přes tak akorát cedník, to je teda nejrychlejší. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, my máme knedlíky akorát ke svíčkové a nebo podobně jako vy ke kachně a zelí. Aťko mějte se všichni prima

      Vymazat
  5. My jsme měli včera něco podobného.Potřebovala jsem zužitkovat zbytky barevných paprik...tak jsem udělala jako guláš(masenkový),ale s kolínky.
    Tady je ještě mlha a už 7°C(bylo hůř)
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, u nás je dneska příjemně , tak akorát dopoledne jsme i prádlo venku usušili . měj se moc moc hezky a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)