středa 29. července 2020

Koprová omáčka s bramborem a vajíčkem - z filcu

tak to je letní klasika
kterou máme buďto rádi 
a nebo ji ani trochu nemusíte

my ji rádi máme 
máme ji rádi teda i v zimě
a to nám ji mamina pro změnu udělá místo brambor s knedlíkem 
a přidá k ní i maso

a létě ji ale máme hlavně v téhle odlehčené podobě s knedlíkem
a protož jsme ji měli zrovna minulý týden taky k obědu
tak jsem se rozhodla ji taky ušít
no a tedy jí máte







nejhorší na tom bylo 
vymyslet jak na  ten kopr do omáčky 
nakonec jsem ho vyšila dvojitou zelenou nití a bylo to 

a vy mějte prima středu
a já jdu zkoumat jak dostat sem na blog videa a Baruškou
abyste se taky měli čemu zasmát 


8 komentářů:

  1. Veru,skutečnou koprovku nemám ráda, ale tato se mi moc líbí, hlavně vajíčka, ty jsou jak živé (teda vlastně uvařené)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru děkuju, teď se snažím ušít španělskýho ptáčka, tak uvidím jak to dopadne . měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, opět šikula, už si vyřešila omáčku, myslím že brzy zvládneš i polévka, toho ptáčka určitě, o tom nepochybuju. Já to mám s koprovkou tak že mám moc ráda takovou tu z prvního kopru s vajíčkem a novým bramborem, ale tu hutnou zimní s knedlíkem a masem nemusím vubec. Dobrou noc Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj,děkuju a ptáček už se klube na svět .Mějte doma prima den

      Vymazat
  4. Verunko,ty jsi mi udělala chutě.Miluji koprovku s brambory a vejci...Nevařím ji často,nesklidila bych úspěch :(
    Přeji krásný slunečný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj,já taky na ní mám zas chuť a protože ji fakt máme rádi,tak myslím, že zas brzo bude.Měj taky moc hezký den

      Vymazat
  5. Taky toto jidlo miluju a vajicka jsou perfektni jen se zakousnout !
    Mej krasny den v bazenu .

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)