úterý 28. července 2020

už několik dnů

nám kvetou floxy
nejdřív se jim nějak moc nechtělo
a pak asi během dvou dnů se takhle rozkvetly
nekvetou teda ještě bílý
ale ty nám každý rok kvetou až později
a není vyjímka
že ty poslední květy mají ještě i na přelomu září a října







 a y mějte moc hezké odpoledně někde 
a zítra zas ahojda



8 komentářů:

  1. Krasne FLOXY take je mam rada a kopretiny.
    Dnes se budete koupat,vcetne Barusky,co ?!
    Tak se mejte paradne a Ahoj !!!������

    OdpovědětVymazat
  2. Veru to jsou krásné barvičky. Baruška je kouzelná s tím míčem, když jsem to viděla, dostala jsem chuť taky skočit do nějakého bazénu. Krásné horké odpoledne. Škoda že nejdou přikládat smajlíci, vždycky z toho vylezou jenom takové divné otazníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj a já zkouším jak dostat video s Baruškou i sem na blog a asi to půjde a se smajlíkama se netrap, já jsem i tak moc ráda že mi píšete

      Vymazat
  3. Verunko, trochu jsme cestovali a tady taková změna, která blogu moc prospěla, je to tu koukám i takové živé, na chatičce uroda, kytičky, spousta tvého krásného šití ty rolády mě taky pěkně dostali, jak opravdové, Baruška, malá slečna, recepty, všechno si vždy od tebe ráda přečtu a těším se na další.
    Tak ať se blogu v novém kabátku zas nějáký čas daří. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko a hoj a zároveň tě tu vítám a děkuju. A budu se tu na tebe stejně jako na ostatní moc těšit .

      Vymazat
  4. Letos mám taky floxy,ale mini floxy na parapetu okna.Mám tak i moje milované kopretiny.Na dalším okně mám klasiku-muškáty.
    Přeji celé rodině krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, tak mini floxy to musí být něco, ty vůbec neznáme, kdyby je viděla mamina, tak určitě je máme taky doma na okně.Měj taky moc hezký den, u nás je polojasno a mnohem líp jak včera

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)