čtvrtek 30. července 2020

tak už jsou její obě

tak jsme si mysleli,
že Baruška si oblíbí jej jedno jezírko
to původní s rybičkama
a to nové že budeme mít jen na lekníny

pěkně jsme se mýlili
jezírka má v oblibě obě
a za odpoledne co se týká koupání
stihne hupsnout do každého z nich několikrát

i když teda to původní s rybičkama 
má asi o něco raději
tam to žije 
a že je rozená rybářka určitě nezapře
naštěstí má ale smůlu
a tak vždycky když skočí do vody
jsou rybičky rychlejší a uplavou ji

a v bazenu tak jen co tam vlezeme my
tak už se taky dožaduje
že chce taky do vody







tak a va se mějte moc prima
a zítra zas ahojda

10 komentářů:

  1. Veru,krásné jezírko a moc se mi líbí ty čápíci.Každý den sleduji "bohouškovic"komín,jsou úžasní.Ahojky Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško ahoj, však já když jsem na počítači, tak mám čápz pod lištou a každou chvíli mi to nedá a musím se dívat co zrovna dovádějí . Tuhle jsem se musela smát jak Šárka poprvé přistává.Až za měsíc odletí, tak mi bude po nich smutno stejně jako každý rok. Měj se moc hezky a ahoj

      Vymazat
  2. Very, Baruščin tatínek byl vodník :-) Taťka zase něco dělal, že má zalepený prst, on si nedá pokoj, furt něco vylepšuje :-)))) Zdravím z Kožuškova .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, ná já mám pocit,že ona sama je převtělený vodník.A u nás se pořád něco dělá, taťka neumí jen tak sedět a tak s maminou pořád něco kutí.Mějte se doma všichni prima

      Vymazat
  3. Verunko!
    Musím pochválit obě jezírka...Máte moc pěkné...Z fotek vyzařuje letní prázdninová pohoda...Tak se mějte pěkně...Ahoj
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Jezírko jsme měli doma plné leknínů.Neměla jsem ho ráda,protože se "furt"muselo čistit od žabinců.Pak jsme ho museli zlikvidovat,kvůli sousedům.Prý by se tam mohly utopit jejich děti.Nevím co by tam dělaly za naším plotem.Ale taťka se snažil každému vyhovět,tak to udělal...
    Přeji krásné dny tobě i celé rodině

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj,nám jezírko čistí ryby co v něm máme a tak to máme jednodušší.Měj takz moc hezké dny a ahojda

      Vymazat
  5. Veru moc hezky jste to s druhým jezírkem vymysleli, taky bych chtěla na zahradě vodu, tekoucí, mám moc ráda poslouchat potok , řeku , moře....
    Pěkné odpoledne nejlépe v bazénu. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko děkuju a třeba se takz dočkáš a mějte se doma moc hezky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)