neděle 28. ledna 2018

Háčkovaný polštářek

už jsme vám psala
že moje zásoba vln a apřízí na šmodrchání
je už tak velká
že bych si s nima mohla klidně otevřít i malý krámek Smějící se

a tak byl zas nějvětší čas s tím něco udělat

a protože od půlky týdne se k nám má zas prý vrátit zima
rozhodla jsem se dnes ušmodrchat nějaký teplejší povlak na polštářek
postačily mi k tomu 2 klubíčka bílé příze
venku počasí, že by psa nevyhlali
a v televizi dvě poobědové pohádky
/ mimichodem ta druhá se mi líbila víc /
no a bylo ušmodrcháno




o to ostatní se pak postarala mamina
a bylo hotovo Smějící se



a tady to máte i s naší malou nezbedou
a na té fotce není náhodou

ten kamenej květináč se srdíčkem dostala mamina k vánocům
a bude ho pak mít na verandě na chatě
a zatím ho má takhle doma
a naše Lumpice Baruška se naučila do něj dávat tenisáky co má na hraní
a tady si zrovna pro ně šla Smějící se


ale zpátky k polštářku
je to vlastně jeden velký čtvereček
shodný se vzorkem
kterým jsme mamině už dřív šmodrchala i některé dečky Smějící se
akorát že on je z vlny
a dečka byly z příze



tak a to je teď vše
a zítra vám musím napsat o tom
že od včera je nás doma o jednoho opravdového živáčka živého víc Smějící se

a taky vás musím naučit jak udělat růžovou polevu na řezy bez barvy
a ještě vám ukážu tak trochu jiné houskové knedlíky

je toho na psaní fakt hodně

a vy se mi mějte moc hezky
a já jdu pokračovat s druhým polštářem
už jsme s ním asi v půlce
a tak je jasné
že ještě dnes ho pokořím Mrkající




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)