pondělí 29. ledna 2018

Houskové knedlíky trochu jinak

jak vaříme houskové knedlíky
my jsem vám už tady na blogu před pár týdny ukázala Smějící se

no a protože náš taťka miluje patky
a ze dvou šišek knedlíků
co mamina běžne vaří
jsou patky ač dělá co dělá pořád jen a jen čtyři
začala pro taťku vařit knedlíky přesně podle jeho gusta

těsto používá úplně stejně jako na ty klasické
jen místo šišek
udělá knedlíky kulaté
stejně jako když je dělá kynuté s ovocem
jen jsou bez náplně


a vaří je pak asi necelých 15 minut

a tak když teda máme knedlíky jen jednou za čas
tak taťka je má přesně tak jak je rád
a to s patkou ze všech stran Smějící se


a včera jsme pro vás dohledala
jak se vařily knedlíky před více jak 80 ti lety
docela mě zaujalo
že do houskových knedlíků
v tom původním receptu nebyl ani dibek droždí Překvapený


a když už jsme tak v té kuchařce listovala
zaujala mě tahle nápověda pro začínající hospodyňky Smějící se
a vida
tady už to droždí
v rámci šetření s vajíčkama bylo Úžasný


a až budeme příště zas vařit
napíšeme si
jak obarvit polevu, krém či těsto na červeno či růžovo
a nepoužít přitom ani trochu barvy Smějící se

a ještě vám budu malinko napínat s tím
kdo s námi nově bydlí
a nové rybičky to opravdu nejsou
je to někdo
z koho má naš Baruška velkou radost
a po většini odpoledne má oči jen a jen pro něj
a to ne žech vám toho někoho tajemnýho nechtěla ukázat
ale pořád se mi nedaří nějak vyfotit


a vy se mi mějte moc prima
a zítra zas ahoj

a nám se do kuchyně víc a víc stěhuje červená barva
naposledy to je v podobvě tohodle maxi hrnku
do kterého si mamina každý večer vaří čaj Smějící se
a kterému to na poličce sluší víc
než aby byl zavřený ve skříňce



P.S a právě jsem vymyslela novou anketu
a jak jinak než knedlíkovou Smějící se


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)