pátek 26. ledna 2018

jak jsem byla volit

tak tohle jen tak nikdo nevymyslí
tohle dokáže zařídit je život
a zařídit to je a jen pro mě Smějící se

tak si hezky sednětě a poslouchejte
co se mi před chvílí přihodilo

nejdřív jsme teda vůbec přemýšlela zda vůbec mám jít k volbám
to ne že bych byla líná a jít nechtěla
ale měla jsme obavy jestli mě vůbec k volbám pustí Překvapený


poté co se mi zahojila modřina na oku od toho jak jsme spadla na topení
pak jsem i zdárně před dvěma týdny překonala střevní chřipku a něco málo i zhubla
a hned pak zas přibrala
jsme měla obavy
zda mě vůbec podle občanky poznají
nově jsem totiž zas " vymoděná "
modřinu mám přes celý nos
horní ret pozašívaný jak jen to šlo
a od toho ho mám napuchlý jak kačer donald
a tudíž jsem fakt k nepoznání
a s občankou ani trochu podobná tak nejsem Smějící se


no jenže když jsme viděla jak se vše zamotává
musela jsem jít volit i já

a tak jsme šli
od nás to máme do volební mísnosti asi 150 metrů
takže jsem si jen vzala rifle, bundu, učesala se a vydali jsme se teda i my rozhodnout o naší budoucnosti
když jsme tam došli
sáhnu pro občanku do kapsy u riflí
šátrám jednou, podruhé, potřetí
a občanka nikde Úžasný


tak jsme se vydali teda zase zpátky a cestou hledali
kde nic tu nic
v tom proti nám běžel pán
kterého jsme předtím už potkali
a mával mojí občankou
prý ji našel na chodníku a chudák tam tak sama ležela Smějící se
tak jsme mu poděkovali
a šli jsme zas zpátky a tam už v pohodě odvolili

a koho že jsem volila
no volila jsme jednoho z nich a druhýho jsme hodila zmačkanýho do koše
a teď budu už jen nedočkavě čekat jak to zítra dopadne
a budu si přát aby vše pro nás dopadlo jak jen nejlíp může

a vám přeju moc hezký večer

a dobré rozhodnutí při volbách Smějící se



a já lezu do vany
a dělám si hlavu z toho aby tam v koupelně po mně nechtěli taky občanku Smějící se



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)