pátek 29. prosince 2017

Mám ráda

Opravdu hodně mám ráda tahle rána s vánoční atmosferou,
venku je ještě pořád velká tma
a celý byt ještě spí.

V tu chvíli přichází moje chvilka
vstanu
a ráda právě tyhle okamžiky vnímám.
Stromeček a vše kolem díky spínacím hodinám svítí
Vyvětrám , pouklidím nějaké ty misky a skleničky od večera

uvařím si kakao, ukrojím vánočku,
zahrabu se s dekou do křesla
pustím potichounku rádio
a vnímám to krásné kolem.


Vedle v pokoji spí Verunka
a s ní ač s velkou kozou
spí i plyšový krtek,
kterého si tak moc přála k Vánocům se slovy,
vždyť já nikdy žádného krtečka neměla
a tak ho má.


V ložnici spokojeně oddychuje Radek
kterému je je pomaloučku polehoučku den ode dne líp a líp.
Spolu s ním tam pod peřinou sní svoje sny plné lumpáren
i to naše malé chlupaté štěstíčko.


Tohle všechno spolu se stromečkem jsou pro mě ty nejkrásnější vánoce,
vánoce s těma mýma nejmilejšíma.








mějte moc krásné dny



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)