sobota 30. prosince 2017

včera poprvé

taťka sedl do auta
a jeli jsme jen kousínek za město
na maličkou procházkuMrkající


počasí teda nebylo zrovna nic moc
bylo šedo a trošinku i mrzlo
ale pro nás to bylo jakoby svítilo sluníčko
však to bylo zas po hodně dlouhé době
co jsme byli takhle na procházce
ušli jsme orpti jindy je kousek
ale i tak bylo to moc prima
a taťka to zvládnul na jedničku Smějící se








a tenhle ukazatel jako by byl včera šitý nám na míru
skutečně přesně takovéhle vzdálenosi nám byly včera jak šitý na míru







mějte krásnou sobotu
a protož jsem si tuhle všimla
že tu vůbec nemám recept na náš domácí houskový knedlík
tak jsem dnes s fonoušem fotila u maminy v kuchyni a vše vám vyfotila
tak jestli chcete ten náš recept ozkoušet
tak mi to napište
a já vám ho se dám Mrkající

no já mažu s Barčí ven
jo a jen tak mimochodem
právě nám došlo moje nejoblíbenější cukroví
jen nechápu jak je to možné
kdoví kam se ztratilo Úžasný

tak se mi mějte moc prima

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)