čtvrtek 28. prosince 2017

tak vám teda povím, že je to pěkně nespravedlivé

baf, baf Smějící se

oni doma můžou a já ne
baf, baf

všechno to začalo přesně ve čtvrtek před týdnem
když pánička donesla ze sklepa stromeček
a spolu s Verunkou ho daly do stojánku
a nechaly ho pěkně po pátku se pěkně " rozvinout"
a pak ho všichni spoečně zdobili

no jenže ještě předtím museli přestavět obývák
a to se mi náramně líbilo
myslím to stěhování co se dělo kvůli tomu stromečku Smějící se

a tak docela nechápu
když jsme se včera s Rudlou rozhodli
že budeme doma taky stěhovat
a vybrali jsme si k tomu právě stromeček
to jste měli vidět to pozdvižení
když se mi Rudla pod stromkem zamotal do kabelu
a já tahala a tahala
až ozdoby na stromku začaly o sebe cinkat Smějící se

to víte
že mi to zakázali
a tak jsem takhle malinko pak na gauči trucovala
baf, baf


jenže pak jsem zjistila
že se mi to trucování vlastně líbí
doma teploučku, já zamuchlaná do dek na gauči
v televizi byla pohádka
naši všichni v obýváku
a tak jsem se po chvíli rozhodla trucování ukončit
a takhle spokojeně jsem se tetelila Smějící se






a u nás chumelí
tak už se těším až půjdu za chvíli ven

a ještě něco
ale pšt

my s Rudlou máme na ten stromek stejně spadeno
a tak si myslím, že se nám ho stejně podaří přestěhovat Smějící se

mějte se prima a baf, baf

Baruška

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)