středa 27. prosince 2017

jak jsem z taťky udělala

ale to vám povím až za chvíli co jsem z taťky udělala Smějící se

celé se to má takhle
taťka se normálně holí každý den
když odjížděl do nemocnice
tak se oholil ještě i to ráno než co jel
a pak se v nemocnici už neholil ani jednou
ono to ani nešlo

tou rukou by to nedal
a i kdyby mamina ho chtěla v nemocnici oholit
tak to stejně nešlo
taťka měl v krku v krkavici
ted nevím jestli to dobře napíšu
kanylu a tu měl rozbočenou na čtyřikrát
a v jednom měl výživu, v druhým antibiotika a morfium na bolest
a v tom dalším nevím co
takže měl vlastně i čtyři kapačky najednou
a tak to měl takhle v tom krku a měl to celý přelepný
a tak se vlastně ani holit nemohl Zamračený

a když přijel domů
tak měl fousy
a na to teda nejsem vůbec u něj zvyklá
a tak první co jsem ně něj vyhrkla
když jsem ho viděla bylo
jé tati ty jsi jak Karel GottSmějící se

chudák taťka po mě koukal
zda jsem se nepomátla
a tak jsem mu hned vysvětlila
že jako má fousy stejné jako teď nosí Karel Gott


a aby toho taťka na přivítání neměl málo
tak ho ještě Baruška samou radostí počůrala

a takle my to u nás máme
my tu fakt máme veselo
a my jsme tu před pár dny měli doma Karla Gotta a ještě k tomu počůranýho Smějící se

ale od té doby už máme zas taˇku každý den pěkně oholenýho a po holení voňavýho


a to je teď ode mne vše

a vy mějte moc hezký večer
a já jdu koukat na pan Komárka
a uďubovat k tomu cukroví Usmívající se


a právě jsem ještě změnila anketu


a my to máme tak
že si uděláme pár dobrůtek
a koukáme na televizi, jdeme na procházku a povídáme si
máme to tak trochu třeba jko sobotní večer
akorát ten přípitek je navíc Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)