pátek 30. prosince 2016

Jak se u nás dělá pomazánka na chlebíčky

tak přesně takhle Smějící se

mamina všechno předem oloupe, uvaří a taťkovi nachystá

a pak se k dílu postaví náš taťka a pokračuje
krájí a strouhá a míchá


ale jen do té chvíle než se k němu vloudí naše malá
a zvědavá pomocnice

dokonce dostala k lince i židli
to aby pěkně viděla až na linku Smějící se



a nemusela jen tak napůl nahlížet tak jako vloni Smějící se


takže letos dostala tu židli
a hned se pustila do průzkumné akce Úžasný
jako první do práce zapojila čumáček


a netrvalo dlouho
a v misce objevila uvařenou mrkvičku
salám ji nezajímal
a tak neváhla a jednu ukradla Mrkající




no jenže to nebylo ono
a tak začala na židli uklízet
a mrkev putovala na podlahu Smějící se



nakonem malá pomocnice zdrhla
mrkev nechala svému osudu Smějící se

a taťku jeho krájení

a pomazánka
tak ta už čeká na svoji zítřejší chvíli v lednici

a malá pomocnice tady lítá jako správnej čurybrk
a my máme zapnutou pohádku Smějící se

a vy všichni mějte moc krásný večer
a zítra ahoj
a já vím, ještě vám dlužím ten recept
dneska jsem to fakt nestíhala

a já se jdu někam honem schovat
až taťka zjistí
že jsem ho předvedla jen v trenclích
tak to budu zas pro změnu já lítat jak čurybrk Smějící se
tak má nosit tepláky
když ví, že budu fotit, že jo

jo a mám úplně novou anketu


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)