čtvrtek 29. prosince 2016

ze zmrzlé zahrady

dneska u nás byl zas krásný den plný sluníčka
i když od rána pěkně mrzlo
tak ani to nás neodradilo
abych se hned po obědě nevydali na zahradu Smějící se


největší radost z toho měla Baruška
té jsme už ráno řekli
že tam pojedeme
a to jsme teda udělali věc

od té doby pořád hlídala hlavní dveře
jako že když už pojedme
po obědě byla jako první
a šup pod náš stůl
a už nás čumáčkem žďuchala do nohy
jako že kdy už budeme
že ona už je po jídle
a tak že už je čas jet Smějící se


dočkala se
a na zahradě koukala jakouže tam měla konkurenci
a kdože se to opovážil v jejím revíru hrabat Smějící se

chtěla mu trochu pomoc
ale zem byla úplně promrzlá
a tak jí to moc nešlo


a tak zatímco se Baruška snažila hrabat a to fakt marně

tak já aspoň trochu fotila

a to doslova
asi po deseti minutách mi foťák zahlásil
že jako baterky jsou kaput

no byla jim holt zima
teď doma v teple už zas fotí normálně Úžasný

a tak fotek mám dnes jak šafránu
a aby to tu nebylo jen tak mrazině studené
tak vám k té dnešní fotce
přidám tu samou ale z léta

jako první jsem fotila hortenzie nahoře u chaty
ty nikdy nezklamou a i v zimě je moc ráda fotím
máme jich tolik
že mi jich mamina nechává na zimu
neostříhaných fakt hodně Smějící se




a třapatky u záhonku s bylinkama
tak tam se s fanoušem motám taky moc ráda
a tak i jich jsem si na zimu pár neostříhaných nechala Smějící se




a malé astřičky dole u jezírka
těch tam máme opravdu hodně
a ty když kvetou
tak jsou teda plné včeliček
těch tam je vždycky taky fakt plno Smějící se
a mezi nima se motám já s foťákem

a dneska jsem si k jejich focení sedla na lavičku
blbej nápad to byl
já si totiž nevšimla
že i ona byla namrzlá
a tak vám asi ani nemusím psát
že dneska jsme nejela domů s mokrýma kolenama
ale úplně s něčím jiným Úžasný




a nevynechla jsem ani levanduli
té mi na zimní focení zbylo taky dost
a to hlavně té
co nám v tom novém záhonku
kvete až na podzim Smějící se





a našla jsem i jí
tu mojí holku krásnou
a dneska i do krásy zmrzlou Mrkající




a i když my jsme to měli na zahradě jak v ledovém království
tak na horách
tak tam po sněhu a zimě zatím jen touží
sníh je úplně až nahoře a nebo tam
kde si ho nafoukali

a tady je i dobře vidět
že i Sněžka má sníh jen na vrcholku a kousínek pod ním Smějící se
to je ten kopec Smějící sevzadu úplně napravo


a stráň naproti chatě
tak ta dnes vypadala spíš jak na konci podzimu
než v zimě Překvapený


a to je ze zahrady vše

a dneska máme dobrou večeři
a jak jsem tak koukala
tak recept na ní tu ještě nemám
a tak vše nafotím
a zítra vám to sem dám Smějící se

a vy se mi mějte moc prima


a já jdu vyhlížet dopravní službu
už psali že za chvíli jsou u nás
jsem si musela včera objednat novou klávesnici Překvapený
já vůbec nechápu jak to je možné
ale u té mé původní se mi někam ztratil mezerník
no celé to dlouhé talčítko je prostě fuč Smějící se
a bez něj to fakt nejde psát

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)