středa 27. července 2016

z včerejška



nejdřív to u nás vypadalo
že bude u nás pršet a bouřit
ale nakonec z toho nespadla ani kapka
a dokonce i navečer chvilkama vykouklo sluníčko
a tak jsem byla ze něj ráda
a honem jsem šla fotit
i to
co jsem třeba ještě moc pro vás nikdy nefotila


tak třeba horní barevné záhonky
ty jsou vděčné na makro focení
pořád na nich něco kvete
a když se zadaří jako včera
tak jsou i plné létajících modelů Smějící se




a teď se posuneme trochu víc doprava
a tam máme samostatné třapatky a záhonek dlouhý s růžema




a tohodle fešáka
a nebo možná jeho bráchu jsem už fotila minule

a je fakt
že teda byl se mnou hodně trpělivý
a nakrucoval se mi opět ze všech stran Smějící se




a ta naše malá modelka

tak s tou jsme si včera házeli
né teda jako přímo s ní
ale házeli jsme ji hračky a ona nám je nosila
a tuhle hru má moc ráda

a pak když naši šli zalejvat
a já si na houpačce prohlížela ve foťku fotky
tak mi takhle strčila hlavičku a Karlíka mezi nohy
a trpělivě čekala
až si s ní zas půjdu házet Smějící se


a dneska mi tady na gauči vedle mě chrní stočená do klubíčka

když jsme přišly s maminou z města
tak s ní s taťkou jeli na očkování

a od té doby spinká
ale naštěstí už nemá
a snad ani nebude mít to hroznou reakci co měla po očkování vloni

a to je teď vše
já se půjd mrknou do sklepa
jestli mi už proschly ty stromečky Mrkající

a pak se pustím do dodělávání všech těch odložených věcí
a že jich teda mám
a jako první to bude velká filetová dečka
ktero jsem začaka někdy v dubnu
a pak ji taky odložila - nebavilo mě to
a kterou mám už víc jak ze 3/4 hotovou Smějící se


tak se mi mějte moc hezky
a já se jdu pustit do díla


a právě jsem dala novou anketu
a jak jinak než o současném počasí

teplo mám ráda
to jo
ale takové to normální
a ne tohle
když si připadám jak v prádelně


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)