středa 27. července 2016

paní doktorka

ono paní doktorkou byla skutečně naše malá uličnice Smějící se

tenhle plyšák seděl v chatě v malé předsíňce na lavici roky
dokonce i Baruška tahle malá ho celou dob přehlížela
ale tuhle to byla jiná
plyšáka si v tichosti vzala ven
no a jak to dopadlo už víte

jenže co to je za paní doktorku
když v půlce operace vzala roha a zdrhla Smějící se
a pacienta tam nechala jen tak na pospas


a já mám už od včera napsaný lístek
a teď jdeme do města
a já se těším do galanterie
dlouho jsem tam nebyla
a tak to bude nákup Smějící se

a vy se mi mějte moc hezky
a to divný teplo nějak přežijte

a já vám pak zas napíšu jo

a včera jsem hodně fotila
a pomáhali mi k tomu i čmeláci a motýlci



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)