středa 27. července 2016

pokračuji v háčkování dečky

konečně jsem se pustila do díla

nejrůznějších přízí jsem si ráno nakoupila víc jak dost
mezi nima byly i dvě klubíčka na dodělání dečky
kterou jsem začala šmodrchat někdy na jaře
no a pak jsem se na ní vyprdla Smějící se

tak to je ona
ale tady je ještě ve stavu
tak jak jsem ji vyndala ze skříně

tudíž pomuchlaná a nedodělaná





začala jsem ji šmodrchat jen tak z hlavy
byla jsem totiž líná jet podle nějakého návodu
a tak zkušené oko v ní najde i jednu velkou chybu Smějící se





ale párat ji nebudu
ale statečně ji došmodrchám do zdárného konce
nebo teda spíš potřebné velikosti
a u té další už si raději najdu nějaký návod Smějící se



není to ale tak jak úplně má být
tudíž co nejslabším háčkem a slabounkou přízí

nejslabší háček
který " dám " je dvojka
no a tak jsem šmodrchala s ním
a použila jsem přízi Camila natural Smějící se




a teď už dost brebentění
a jdu pokračovat v započatém díle Smějící se


a vám přeju moc hezký
a u nás je už konečně po dešti i trochu příjemně chladný večer
a vypadá to
že bude pršet znova
všude kol dokola je úplně černo Úžasný



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)