středa 29. června 2016

mám ráda


takové ty úplně obyčejné zahradní kytičky Smějící se
to mám asi po mamině
ta má taky ráda takou tu obyčejnou, prostou a čistou krásu

a mamina tak ta včera radost měla taky
to když ji taťka sehnal k těmhle fialovým zvonků
i trs bílých
ale na jejich květy si budeme muset počkat na příští rok
to ale vůbec nevadí
hlavně že už nám na zahrádce rostou
a za rok už nás také potěší stejně tak jako letos to udělaly tyhle fialové Mrkající



a víte co
já jsem dneska nějaká piclá
tak víc vám napíšu až odpoledne a teď to nebud lámat přes koleno
to by za nic nestálo Mrkající

a vy se mi mějte líp jak já

a víte :

Kdy si kuře pípne naposledy ?


no přeci v supermarketu na pokladně Úžasný




a pak vám ukážu co včera obejvila naše Baruška

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)