středa 29. června 2016

a mamina má po ptákách

včera večer totiž naše malá objevila kouzlo podesty u schodů na verandě Smějící se

večerní sluníčko
které tam v tu dobu svítí
už bývá většinou milosrdné a nepálí tak jako třeba v poledne
většinou už jen spíš přijemně hřeje Smějící se

a naše čudla
tak na odpočinek moc času na zahradě nemá
pořád má co na práci

ale včera to byla jiná
já ji našla spolojen chrnět právě na té podestě
byla tam rozvalená jak lívanec na pávni
a chrupala nahlas až se hory zelenaly

a tak jsem honem nastavovala foťák že ji vyfotím
jenže jak on pípá
tak se žížala vzbudila a posadila
a takhle na mě koukala
cože jako tam dělám a budím jí
když zrovna tam se jí tak moc hezky spinkala Smějící se



a tak si myslíme
že tohle místečko si Baruška hodně rychle oblíbí
a vystrnadí tak maminu
protože právě tohle je i mamčino oblíbené místo na schodech verandy Smějící se



a vy mějte hezké odpoledne

a já jsem pořád taková jako by mě přejel parní válec Úžasný
a ne a ne se zvednout

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)