úterý 28. června 2016

že mi to ale trvalo

no doháčkovat tuhle dečku Smějící se




je opět mamině na okno do kuchyně
začla jsem ji minulou neděli a doděla až teď v neděli
to se mi fakt ještě nestalo
abych tak jednoduchou a nevelkou dečku dělala týden Úžasný




je to takové to jednoduché šmodrchání
u kterého nemusíte přemýšlet
a maximálně pouze stereotypně počítáte do pěti Smějící se




ale hotovo
a já už začala zas něco jiného

já vím
že k tomu i vánočně vyšívám
a co hlavně

věnuju se té naší malé opici Smějící se


a ta mě teda fakt stojí většinu času ze dne
když ono to s ní je tak prima Smějící se



a ty její lumpárny no jéjej Smějící se

je to našich živých sedm kilo štěstíčka




a že naše hadice na zalévání už dávno neplní svůj účel Vám už ani snad psát nemusím
no nic
aspoň děláme něco navíc pro zdraví
a po zahradě tudíž běháme s konvema
zatímco hadice ........Smějící se
ta je vlastně pořád v v jednom kole
jen už to není hadice
ale dirkovnice hadicová Úžasný



ta a vy mějte všichni príma odpolko
a já jdu s tou naší nezbedou ven na louku Smějící se


jo a kvetou nám už i ty popínavé růže
a na ty já teda vůbec nestačím
leda že bych si vzala pod nohy štokrle Úžasný


tak se mi mějte moc hezky

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)