úterý 29. září 2015

a už se v tom motám

už jsem chtěla napsat do názvu pondělní ráno
a ejhle
ono je úterý
já to veděla, že v tom budu mít zas pěkný zmatek

takže vám přeju moc hezké už úterý Smějící se

včera se nám nechtělo ani trochu z chaty domů
a i když jsme měli den volna navíc
uteklo to snad ještě rychleji než jindy

a ani mi nevadí
že už se dřív stmívá
a večer už bývá dost chladno
a tak o to dřív pospícháme do vyhřáté chaty s příjemné praskajícíma
a hřejícíma kamínkama
a mně tak najednou zbývá víc času ke šmodrchání a tvoření
ale o tom pak v samostaném povídání Usmívající se

nás dnes čeká cesta do města
a taky už máme převlíklé peřiny
a tak pračka už jede naplno

taťka už taky odfrčel do práce
a jen naše Baruš si ještě spokojeně chrupe
teda ona už venku jednou byla
i se nabaštila
ale zas to spokojeně zapíchla a chrní tady u mě v obýváku v rohu na gauči
no bodejď by ne
dyť zas včera byla skoro celý den venku
a tvrdě makala
vykopávali s taťkou jeden pařez na zahradě
a ona zdatně pomáhala Smějící se


tady si vyhrabala kus kořenů trávy
a pak s nima všude spokojeně pobíhala
a nakonec si je zahrabala pod rybízem
jo a už ji máme na zahradě navolno
a moc se jí to líbí
jen to je teda o větším hlídání Smějící se


a tady na té fotce je i vidět
že nám pořád ještě dozrávají ty nové jahody
a to už jsme jich pár úplně červených ochutnali S vyplazeným jazykem


a já teď budu končit

a tak mějte moc hezké úterý
a já se vám pak zas ozvu Smějící se

jo a do aroma lampička dáváme vodu
a do ní pak právě badyán, hřebíček, levaduli a nebo vyškrábaný vanilkový lusk

tak zatím ahoj



a taťkovi do guláše
stejně tak jako každý rok
ale letos poprvné na novém místě
sušíme už skoro dva týdny kozí rohy
ale letos se jim pořád nějak nechce seschout Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)