pátek 27. února 2015

pokračujem v Itálii a malé šmodrcháníčko

a holky jsou u nás tak natěšené,
že dnes ani tomu spaní moc nedaly a obě už před šestou tady pobíhaly Překvapený

a tak se stalo,
že už o půl sedmé agi hospodařila v kuchyni a chystala svačinu na odpoledne Smějící se



a my dnes pokračujem agátkou naladěni na italskou notu
a ke včerejším jejím mafiánským brýlím dnes přibudou k obědu i milánské špagety Mrkající


taťka se smál, že to má mamina holkám naservírovat přímo do vany, že to tak bude jistější
tak uvidíme jak to zvládnou
protože obě jedí celkem v pohodě a od jídla zas až tak moc umazaný nikdy nebyly
no ale je fakt, že se špagetema to bude asi trochu, možná trochu víc jinak Úžasný


a já ač jsem včera myslela, že usnu brzy
nakonec jsme to natáhla a šla spát klasicky až pozdě v noci
a tak mi to nedalo
a ve chvíli, když už úplně všichni spali
jak prohrábla příze, našla správný háček
a aspoň malinko jsem si musela zašmodrchat Mrkající

a vznikly z toho tyhle dvě malé velikonoční drobnůstky
mýslím, že všichni je už dávno znáte a umíte
a kdyby náhodou ne
i já jsem jednou začínala a i tohle pro mě tenkrát byla šmodrchací novinka
a ybla jsem vděčná za každou radu
tak písněte a já vám návod ráda napíšu Mrkající


a já jdu pomáhat mamině
probudila se dnes nějaká unavená Mrkající
říkala, že si připadá, jak kdyby spadla někde ze skály, že ji všechno bolí Zamračený
a než co jel taťka do práce
tak mu musela slíbit, že až do pondělí do rána počítač nezapne a že bude trochu víc odpočívat
a taky mu slíbila, že až půjdou holky po obědě spát, že si schrupne s nima
a já mám za úkol to pohlídat

no a u nás je už klasicky to šedé nijaké počasí,
a venku mi to připomíná spíš podzim jak blížící se březen




tak se mějte moc hezky
a jen co to půjde, tak se zas ozvu Usmívající se

ahoooj

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)