čtvrtek 26. února 2015

jako u mafiánů

že máme rádi Itálii od mne víte
že to je naše srdeční záležitost taky víte
za ty roky co tam jezdíme tam máme i spoustu známých a dá se říct, že i přátel
ale nikdy jsme se teda napotkali s mafii

a musím napsat, že nám to ani trochu nechybělo Úžasný

až po dnešku tu zkušenost máme
mafie k nám vnikla už hned po osmé Překvapený



a tak po dni v docela svižném tempu
jsme dnes cirkus nahnaly do vany ještě před prostřeno Mrkající


a ještě teda před koupáním dnes bylo pro naháče velkým tahákem zrdcadlo Úžasný

a já po prostřeno půjdu přečíst pohádku
pak nastoupí taťka s nějakou tou jeho speciální Smějící se

a pak asi zas padnem za vlast

a vy mějte prima večer a zítra už je pátek, hurá

a dnes to je bez čertice
hned co přišla mi oznámila


Vejunko, poslouchej, dneska mě fotit nebudeš
podívej jak mám jozcuhaný vlasy Úžasný


no a bylao to Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)