pátek 27. února 2015

budete potřebovat

tak cirkus se od nás před chvílí odšoural tempem nejpomalejším ze všech nejpomalejších Mrkající

každá nafasovala dva banány a dvě mandarinky
a čertice k tomu měla opět proslov


víš Vejunko, já bych si to stejně jaději snědla u vás
a pjotože to budu jíst eště i zítja tak můžu být u vás až do zítja
já budu poslušná, to se neboj Smějící se


a protože asi nějakým odjížděcím zmatkem nám včera pytlíkovi nedali náhradní obečení pro agi
tak mamina prohrábla to, co ještě měla schovaný po mě
a agi tak dnes běhala v tom, co jsem jako malá nosila já
dneska měla právě tohle tričko co já mám na té fotce Smějící se

akorát ponožky dostala ty, co jsem minule koupila pro panenku Usmívající se

a mamina ji ještě udělala culíčky a tak byla jako taková malá panenka
celá bílo růžová


jinak tohle bylo ráno kolem půl osmé a nám doma už panoval cirkus se vším všudy
i s tím bordelem po celým bytě
je neskutečný, jak za pár minut dokážou roztahat hračky úplně všude Smějící se



a tady už jsou s čerticí
mamina ji taky učesala na slečnu a tak už se dnes nechala vyfotit Usmívající se
ta pro změnu měla sponky



a tohle je teda o něco dřív
to je něco před sedmou když holky snídaly
to byl ještě taťka doma

a dělal na agi kravinky
no a ona samozřejmě mohla na něm oči nechat a řehtala se na plný kolo Mrkající
a ke snídani měly kaši s broskvema
doma jsou na kaše ke snídani zvyklé a tak tenhle zvyk se snaží mamina jin držet

i když jednou už taky měly u nás ke snídani kakao s piškotama a to jim taky chutnalo náramně S vyplazeným jazykem

a když nešly ty broskve vylovit lžící
tak pomohla ruka, tou to šlo perfektně Smějící se


a tím povídání o cirkusu pro tenhle týden končím Mrkající


a jdu vás nalákat na zítřejší moje šmodrchání

budeme šmodrchat vajíčka
a i když to vypadá, že budou obyčejná tak věřte, že tomu tak není

budete k tomu potřebovat šmodrchací přízi a jasně že háček
takové to polystyrénové vajíčko na obháčkování
a pak ještě mašličku v jiné barvičce než bude ta příze co s ní budete šmodrchat vajíčko
a ještě korálek nebo knoflíček v takové barvičce aby se vám hodil k přízi a mašličce
a to je vše Mrkající

v podstatě budeme dělat podobná vajíčka jako jsou tahle

*


ale my to šmodrchání maličko pozměníme a na dozdobení nám bude právě sloužit ta mašlička
ale lepit ji k tomu vajíčku nebude
my ji k němu v podstatě taky jakoby přišmodrcháme
to jsem tajemná co
bych se za to za uši vytahala Úžasný
ale do zítra to vydržíte a pak vám to ukážu, nebojte Mrkající

no a já jdu pomáhat mamině
aby to měla brzy hotovo a mohla si už sednot


tak se mějte moc hezky a zítra zas ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)