čtvrtek 24. října 2024

Mám se hodně

 co od tebe Verunko učit.


Tak jako každý rok touhle dobou, tak i letos nám kvete vánoční kaktus, letos ale nekvete ten bílý a místo něj se rozhodl kvést ten oranžový.

Tatínek chtěl abych ho vyfotila a tak si představ, že jsem se podle tebe válela po zemi a fotila. Snažila jsem  se abych to měla jako ty a tak tam mám jak ten vánoční kaktus, tak i podzimní břízy a nebe se sluníčkem.




Beruško naše milovaná , není chvilky abychom si na tebe nevzpomněli , ode dneška za dva měsíce jsou Vánoce a o to víc to je pro nás bolestivější.


Máme tě moc moc rádi holčičko naše nejdražší ❤️ ❤️ ❤️ 


A ještě jsme Ti zapomněli napsat, aby jsi v pátek ráno držela taťkovi palečky pro štěstí, přijde pan R. a jdou s taťkou poprvé na schody 


Mamka, taťka a Baruška

 ❤️❤️❤️

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vzkaz pro toho, kdo včera zaspamoval svýma komentářema blog a zpochybňuje, že Verunka už není mezi námi: 

To přece nemůžete myslet vážně ?



13 komentářů:

  1. Šárko a Radku, fotografie jsou krásné, Verunka vše určitě sleduje z obláčků 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky,opatrujte se Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, fotografie jsou moc povedené, jako od Verunky, určitě z nich má radost. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Verunka je určitě taky chválí a je na vás oba pyšná ❤️
    Vždycky se mi u koukání na fotky tady vybaví, jak Verunka popisovala u focení svoje mokrá kolena 🤭 objímám na dálku 😘 Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko a Radku!
    Tak ted už aspon víme,co se tu včera dělo...A jsem moc ráda,za nový článeček s fotkami. Verunka se určitě směje od ucha k uchu:)).Tomu,jak mamina leží a fotí...A má určitě radost...Stejně jako my...Tak aspon víme,po kom Verunka uměla vnímat krásu přírody...
    Dávejte na sebe pozor, moc na vás myslím...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotečky, tato barva kaktusu je také nádherná! Já mám doma bílý a v práci sytě růžový. Tento je takový jemný. Moc vám fandím, snad bude za chvíli aspoň trochu lépe na duši...Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko krásné fotky , však my už od Verunky víme, že tě kolikrát zaukolovala focením, cestou do nebo z města, a vždy se ti povedly. Tak ,,na kolena" to byla povedená premiera a Veru by z ní měla určitě radost. Jsem ráda, že jste po včera zase tady, také by mě mrzelo, kdyby blog nepokračoval, i když ctít rozhodnutí a soukromí bychom museli. Pořád se moc opatrujte. Aťka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotka, je tam i nebe se sluníčkem, ještě nejsou vánoce a kaktus už kvete, já mám zatím na kaktusu jenom začínající pupeny na kvetení. Taky jsem se divila co se tady děje, myslela jsem, že už nebudou žádné zprávy od Vás . Moc na Vás myslím, Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem moc moc ráda,že jste tu a nikam se neztratili.Opatrujte se.Všichni.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za fotky. Verunka by z nich měla velkou radost.Jsem ráda, že píšete dál. Zítra držím palce, ať se podaří schody zdolat. Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Šárko a Radku❤️, tak to byla zábava válet se po zemi,ale fotky se povedly. Baruška neasistovala? To já bych měla asistenci naší smečky, jak jsem na zemi jsou ihned u mně. Také mám v práci tento kaktus i jiné, ale ještě mi nekvetou slibují mi poupata tak se můžu zatím jen těšit. A držím pěsti🍀 ať se Radkovi daří, ať je pokoří💪, opatrujte se❤️💖Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Jste všechny moc hodné, že nám píšete a nenecháváme nás v tom samotné

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)