pátek 25. října 2024

Děvenko naše milovaná

 máme tě s tatínkem a Baruškou moc rádi a posíláme Ti hodně, hodně pusinek ❤️❤️❤️


Máme s taťkou za sebou docela pár náročných dnů.
Máme vyřízené a uzavřené jednání u notáře - šílené to co mělo být tvoje už tvé není a je naše. Dneska u nás byla paní z pojišťovny ohledně ukončení investičního spoření pro tebe, taky velmi bolestivé jednání. Tím jak roky přibývali, tak víš, že jsme s tatínkem měli strach co jednou s tebou bude. A pak přijde tohle a všechno je úplně, ale úplně jinak.

Dneska měl přijít pan R. s tatínkem poprvé trénovat schody. Nepřišel, ráno jsme mu volali a omluvili se aby nechodil. A důvod, včera taťka když šel večer z obýváku do ložnice, tak se mu zamotala berle pod nohu a spadnul. A ráno ho z toho všechno bolelo, že jsme raději tu rehabilitaci zrušili.

Celý den u nás bylo šeredně a tak to bylo vše ještě víc takové smutnější.
Dneska volal taťkovi Jindra a slíbil, že se příští týden staví a tak se s tatínkem těšíme,  to víš jsme tady celé dny sami.
 A v úterý by se měli stavit Jirka se Zdenou a tak taky nebudem chvilku sami.

 A teď použiji tvoji oblíbenou větu: A takhle my to doma máme.

Moc děkujeme Aťce a Janě za pohledy a Janě za její milou nabídku.

Všem Vám moc děkujeme za Vaši velkou  a pro nás tak potřebnou podporu.

Verunko, jsi naše milovaná děvenka a moc moc nám chybíš ❤️ ❤️ ❤️ 


9 komentářů:

  1. Moji milí, moc jsem se lekla, když jsem nenašla spoustu vašich příspěvků. Domnívala jsem se, že jste je vymazali a nebudete pokračovat Jsem ráda, že tomu tak není, prosím pokračujte ve Verunčině odkazu. Vaše holčička by to jistě tak chtěla a chybělo by nám to její " ahojda" i jiné hlášky. Radkovi moc držím palce, aby se stav v rámci možností zlepšoval. Vám Šárko co nejvíce sil, jste ten pilíř a tahoun v rodině, Radek vás moc potřebuje.Ať jste jeden druhému oporou. Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šárko a Radku, jsem ráda, že došlí, tipovala jsem, že do konce týdne dorazí. A není zač to bylo to nejmenší co bych pro vás mohla udělat. Jste super a máte dobré srdíčko a to já cením. Na Radka jsem myslela, tak ať dává pozor na sebe. A trénuje na léto 💪. Taky tohle papírování nemám ráda a notáře už vůbec ne. To je smutek. Dnes tady bylo taky šedivo, byla jsem na hřbitově tak bylo smutno. To je dobře, že máte návštěvy ❤️💖myslím na vás🍀❤️💖Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věřím, nic moc takové úřadování....a dobře že jste nelámali přes koleno a pocitově rehabilitaci odsunuli.
    A také není zač....ráda zase nějáký pozdrav pošlu, kdyby se vám někdy chtělo, třeba bysme se rády na tu Verunčinu sbírku pohlednic podívali, jestli si je nějak třídila ....
    Mějte klidný víkend, pořád ještě s pěkným počasím a trochu sluníčka nejen na obloze přeju, Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím palce, ať schody vyjdou pŕíští týden a hlavně ať je venku ještě krásně teplo a můžete si za odměnu aspoň na chvíli před výstupem zase nahoru odpočinout na lavičce 🙂 Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, Verunky oblíbené věty a hlášky tady moc chybí. Včera bylo opravdu takové
    pošmourné počasí a to nikomu na radosti nepřidá. Trénování schodů bude jindy,
    hlavně, že se při pádu nestalo něco horšího. Moc na Vás myslím a opatrujte se, Alča

    OdpovědětVymazat
  6. moc moc na vás myslím a na Verunku taky moc.

    OdpovědětVymazat
  7. Zítra to budou 4 roky, co odešla moje mamka a nechala mně tu k opatrování bratra, taky měla vždycky obavy, co s ním jednou bude, ale doufala, že se o něho postarám. Tak spolu bojujem jak se dá. Myslím na vás a držím palce, taky vzpomínám na Verunčiny oblíbené hlášky a moc mi chybí. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko a Radku,je dobře, že se máte opřít jeden od druhého 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Letos to bude hodně smutný Advent bez Verunky...
    Stále na vás moji drazí myslim. Barušce velké pohlazení posílá Jiřina

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)