sobota 12. října 2024

Koukej Verunko

Včera navečer se zase stavili, sice jen dole u dveří, Jirka se Zdenou a dovezli nám tuhle krásu.


Taky povídali, že kdyby to bývalo letos  jinak, tak že by tě  brali sebou do lesa na houby.

Já bych byly doma s tatínkem a ty by jsi byla pro letošek náš hlavní houbař, bohužel tomu tak není a vše je úplně , ale úplně jinak.. 😥

Ještě večer jsme se s taťkou do toho pustili, tři plechy jsme ještě večer usušili, do kastrolku jich taky dost pokrájeli a uvařili se solí a kmínem.

A dneska jsme je měli jako chlupaté knedlíky s houbama, moc opravdu moc jsi mi v kuchyni chyběla.



Brambory na knedlíky jsem měla v míse oloupané, teď už potřebovaly jen nastrouhat, ale ty nikde. Však víš, jak Tě strouhání čehokoliv bavilo a nikdo kromě tebe to u nás nedělal. Dneska jsem tedy strouhala já, a ani jsem pak těsto pomalu nemusela solit, tolik slz mi přitom teklo.

Ty naše malá milovaná pomocničko ,tak hodně moc nám chybíš a hlava pořád nebere co se to vlastně stalo.





Máme tě moc, moc rádi ❤️ ❤️❤️ moc hodně moc nám chybíš holčičko naše nejdražší 


Mamka, taťka a Baruška ❤️ ❤️ ❤️ 


5 komentářů:

  1. Šárko, mám radost z té uvařené dobroty, a taky doufám , že jste si i přes to dosolování slzičkama , pochutnali, pujde to , musí to jít, pořád vám k tomu držím pěsti.
    Máte krásné fotkové vzpomínky, děkujeme tady za ně.
    My dnes taky poprvé letos na houbách byli, a opravdu je jich mraky, hodně praváků, hnědáků, ne samé babky jako některé roky, tak jdu také zpracovávat, mám jich tu dobře 6kg neočištěných. Objímám. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásné fotky Verunky jako malé kuchtičky, opět s úsměvem na tváři, ona to snad ani jinak neuměla. Také mám radost, že jsme mohli nahlédnout co její mamina
    dnes navařila za dobroty. I my dnes byli na houbách, hodinu a půl v lese a tři hodiny zpracování, ale máme hotovo. Dnes byly obalené jako řízek a zítra bude omáčka .
    Moc na Vás myslím a na Verunku si vzpomenu každou chvilku, moc nám tady chybí.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko a Radku, když jsme šli s Dastikem na procházku bereme už jen malý košík za chvilku byl plný.Taky mi to hlava nebere co se stalo.Posilam moc pozdravů a Barušce velké pohlazení Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Verunka, ta se uměla v kuchyni otáčet! A určitě má radost, že s tatínkem si pochutnáváte na houbách. Hlavně, ať trošku naberete sil. Já také zpracovávám houby, co přinesl manžel. Měla jsem je moc ráda, ale teď si skoro nedávám, nedělají mi moc dobře, bohužel. Děkuji, že dáváte tak krásné fotky. Hodně sil. Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda za vaše známé, nejenže udělali trošku rozptýlení hřibky,ale je vidět, že na vás mysli Mám radost,že spolu s vámi můžeme tak hezky na Verunku vzpomínat,byla opravdu výjimečná. Je to především vaše zásluha ,jak jste jí vychovali,jste úžasní, silní a stateční.Děkuji za krásné fotečky malé Verunky pomocnice.A k těm hříbkům -U nás doma pozná hříby jen manžel, ten vyrůstal na horách. Já a naše dvě dospělé dcery ,bezpečně poznáme jen muchomůrky 🍄 a žampiony v obchodě .No jo ,holky z města. I časově to nedáváme, oba pracujeme na směny, tak se někdy i dva dny vůbec nevidíme, pak jsme rádi za čas, který můžeme strávit spolu a našimi malými vnoučaty.Opatrujte se,moc na vás myslím.Daja

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)