středa 2. října 2024

Kdyby se vrátil čas ...

 Venku prší a je moc smutno ...... 











Tak moc nám chybíš holčičko naše, den ode dne víc a víc, hodně moc nám je tu bez tebe smutno ❤️❤️❤️

mamka, taťka a Baruška 



5 komentářů:

  1. Nádherné fotky, krásné vzpomínky, i když s tím nejsmutněším pozadím, děkuju za ně , Šárko a Radku, Verunce to na fotkách moc sluší a je z nich cítit její čistota duše a radost , usměvy,
    Písnička po vzoru Verunky, jak nám sem také občas své oblíbené nebo k aktuálnímu prožitku dávala.
    Moc se opatrujte,
    my se chystáme na velký nákup do zahradnictví Jevany, objevili jsme ho náhodou a je super a zahrádku v podstatě znova zakládáme, tak to bude nákup na přívěsný vozík, moc pozdravů Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milé psaní. Nás po víkendu také čeká zahrádka, máme objednaného arboristu a tak snad dožene to, co jsme za celý rok zanedbali. Přejeme hezký den.

      Vymazat
    2. Já moc děkuji za vaši reakci a jsem moc ráda, že přichází rozptýlení, také jsme měli jakoby rádce, ale pak si dávám ráda do zahrádky vše tak nějak po svém, asi stejně jako vy, aspon tak z dřívějších článků si to tak myslím, že si to také tak postupně vylepšujete.Minule jsem chodila po zahradnictví s přítelem Googlem snad pět hodin a hledala a kombinovala, tak ted to ještě odvézt. Tak at nám na ty zahradní práce vydrží počasí a je z nich radost.

      Vymazat
  2. Moji milí, peru se s covidem, tak jsem si sem zase přišla pobrečet:-( Krásná vzpomínka na usměvavou Verunku, moc hezky vybraná Haniččina písnička..Držte se, držte se, držte se
    Svatuš

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko a Radku!
    Taky jsem neudržela slzy...Krásná Haničky Zagorové písnička- podkresluje krásné fotky, kde to Verunce na všech moc sluší....Musí vám to rvát srdce...Atka má pravdu, Verunka by určitě zrovna tuto písničku sama vybrala...
    Já jsem zrovna včera k večeři vařila rajčatovo-vajíčkový salát. Recept mám od vás, z blogu,vzpomínala jsem na vás...
    Díky za to,že nám, čtenářům píšete.My jsme v duchu též s vámi...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)