pondělí 30. září 2024

Maminko já chci

 být jako ty. Ani nevím kde se doma objevila tahle moje fotka, na které mi bylo třináct roků. 

Verunce se ta fotka moc líbila a měla ji moc ráda. A tak se stalo, že i ona si dala kočárek s panenkou k psacímu stolu, tak jako jsem to měla já. To aby byla jako maminka.


Je to strašné, když si uvědomíme, že už nikdy nám  naše Verunka neřekne maminko a tatínku, tak moc to bolí, opravdu moc.

Stále čekáme, že se stane zázrak, ale rozum říká, že ne, že to je krutá pravda a už nikdy žádný zázrak nebude 😥.

Vám všem moc děkujeme za Vaší neskutečně velkou podporu. A určitě nám pište i o Vás, alespoň přijdeme na jiné myšlenky a díky Vám poznáme i něco nového.

A když nám pošlete i nějaký pohled z Vašich výletů,moc nás tím potěšíte.

A ty naše milovaná Verunko napořád zůstaneš naší malou, zlatou děvenkou, tak moc nám chybíš, opravdu moc ❤️❤️❤️


a takhle spolu s Baruškou spaly u mě v ložnici, když byl Radek v nemocnici . Holky naše ❤️


Mamka, taťka a Baruška

7 komentářů:

  1. Dobrý večer,moc a moc děkuji za Váš pěkný článek.Ale hlavně děkuji,že pořád píšete i když to musí být hrozně těžké.A až se tu zase objeví Vaše vaření a pečení a fotečky z Vaší kouzelné chatičky tak to bude paráda.To se moc těším.Pozdravy z výletů určitě posílat budu.Verunka by byla určitě ráda.Tak se opatrujte a pohlazení Barušce.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, také jsem se chtěla zeptat co zahrada. Vím, že máte myšlenky úplně jiného rázu a vůbec se nedivím. Držím palce ať vám dělá radost pokroky pana Radka v rehabilitaci 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko a Radku, ani nevíte jak jsem ráda za to písání stále bolavé , ale už se zájmem o dění kolem, moc ráda vám budu psát takové ty obyčejné malé věci, ze kterých se Veru tolik radovala , jako třeba z každého pohledu, myslím že jeden z našich výletů si už přečíst nestihla. Docela by mě zajímalo jak si Verunka pohledy ukládala uspořádávala.
    Jsem ráda že dokážete o Verunce psát, já mám třeba problém porohlížet citlivé fotky a přitom tak ráda fotím.
    Stále přeju ke všemu mnoho sil. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko a Radku jsem moc ráda, že pokračujete ve psaní.U nás začaly růst houby chodíme na ně s rukovakem, suším,ale hodně jich rozdávám.Posilam moc pozdravů a Barusce velké pohlazení.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko a Radko, pokud vám to udělá aspoň malinkou radost, ráda vám nějaký pohled pošlu. Já se už čtvrtým rokem starám místo mamky o postiženého bratra a byla to právě Verunka, co mě naučila se radovat se z maličkostí a z obyčejných věcí, tak jsem ráda, že v jejím blogu budete pokračovat. Pohlaďte za mě Barušku a držte se. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko a Radku, není dne abych si na Vás a Verunku nevzpomněla. Už mi začíná pomalu docházet, že je to skutečnost, co se stalo. Verunčino psaní a focení mi neskutečně chybí, ale jsem ráda, že v psaní pokračujete a tím tu s Vámi můžeme žít dál. Pište dál, pořád tu ráda chodím, čtu si i staré články a jsem tu denně. Při práci na zahradě na Vás myslím, co vaše zahrada a chatička. Věřím, že brzy přijde doba a bude tu od Vás zpravodajství, že Radek chodí a jste opět oba i s Baruškou na chatě. Vím, že to bude ještě nějaký čas trvat, ale věřím, že se to stane ... vždyť to bylo Verunčino přání. Držím pěsti, myslím na Vás a pohlaďte za mě Barušku🩷

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko a milý Radku!
    dnes ,jakoby vám Verunka radila. Jestliže měla tuto fotku ráda, určitě by nám ji i sama ukázala...Úplně mám před očima její milý a láskyplný komentář k fotce. Víme,že ráda poslouchala o starých časech a o rodinné historii.
    Poslední fotka- jak holky spokojeně zabalené spí - :)).
    I já na Vás moc myslím...
    Pohlazení vám všem...
    Míša Z.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)