středa 17. dubna 2024

tak už zas

maluju ♥


vzhledem k situaci mě už to zas baví

a jako první jsem namalovala  včelku 


ona jak mamina chodí nejvíc nakupovat do Billy

tak teď tam mají za body právě plyšové včelky a čmeláky

a Baruška už jednoho dostala 



a jestli se dobře podíváte

tak hned mu ukousla jedno tykadýlko

teprve pak byl přesně takový

 jak jí se to líbí


a ten můj včelkočmelák

tak to je přesně tenhle 


jo a dostala jsem spoustu nových  pastelek

a mezi nima byly i tyhle 

ale s nima malovat nejde

jsou totiž

teda byly čokoládový



a tatínek

tak snad jen to že psssst 

ale nebojte až bude ten správný čas tak vám povím víc


a vy mějte pohodový večer

a opatrujte se ♥♥♥

15 komentářů:

  1. Veru, ty tvoje obrázky se mi moc líbí,
    čmelda je veselý, barevný, jde z něj optimismus a to je moc dobře.
    Také se vždy bojím vše zakřiknout a pořád vše zaťukávám na dřevo,
    tak at je u vás jen a jen lépe,
    moc vám to přeju. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj, Moc děkuji za milý komentář
      Moc děkuji za pochvalu
      Měj se moc hezky a hezkou dobrou noc a krásný čvrtek pá

      Vymazat
  2. Verunko,obrázek je pěkný,no a ty čokoládové pastelky,přímo k sežrání.A já zítra frčím do mého Vrchlabíčka.A tááák se těším.Ale nejdřív do Trutnova na zubní.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko Ahoj,
      Ano pastelky byly mooc dobrý .
      Děkuji za pochvalu a zamilý komentář
      Tak ať máš pěkný cvrtek a neprve pěknou dobrou noc . Měj se moc prima pá

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,ty tvy obrazky bych si uměla představit zasklené v dětském pokojíku jsou opravdu moc hezké.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj
      Moc děuji za krásnou a milou pochvalu . Moc mě potěšila
      Měj klidnou dobrou noc a zítra fajn čvrtek pá

      Vymazat
  4. Milá Verunko, tak se to pomalu všechno v dobré obrací, moc vám to přeju a i nadále držím palce a moc na všechny myslím. Z obrázku jde optimismus a to je dobře. A Baruška je kouzelná. Držte se a ať už je vše jen pozitivní. Jiřka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřko Moc a moc děkujime za milý komentík
      Moc děkuji za milou pochvalu mého obrázku
      A ještě jednou moc děkujeme
      Přejeme klidnou dobrou noc a krásný cvrtek pá

      Vymazat
  5. Všem moc děkujeme za krásné komentare

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,tito dobrou zprávu jsem si ráda přečetla 🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Fukcarinko Ahoj
      Moc děkujeme za tvůj milý komentář a přejeme krásnou dobrou noc a k tomu krásný čvrtrk . Měj prima dny pá

      Vymazat
  7. Very, obrázek mi připomněl večerníček Včelí medvídci, máme je doma taky plyšové už víc jak 15 let a pořád hrají písničky. Baruška se má takové krásné dárky dostává. Čokoládové pastelky jsou super. Dobrá zpráva o tatínkovi, teď už to snad bude jenom lepší. Moc vás všechny zdravíme a pořád držíme pěsti🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško Ahoj,
      Moc děkujieme za milá slova . Tak to je fajn, že ti dělají čmeláčci pořád radost
      Ještě jednou moc děkujeme
      Mějte se v kožuškově pěkně a přeji krásnou dobrou noc a krásný pátek a měj prima dny pá

      Vymazat
  8. Jasně Veru, jenom to nezakřiknout, tak klepu na dřevo. Baruška si upravila čmeláka k obrazu svému, ještě že ten tvůj namalovaný má všechno co má čmelák mít. Mně by bylo asi napřed líto ty pastelky sníst, ale pak bych asi taky neodolala, neb ta mlsná by nade mnou zvítězila. Přeju už jen samé pozitivní dny. Jaruna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj,
      Děkuji za pěkný komentář
      Pastelky byly moooc dobrý jo jo já jsem je taky slupla hned . Měj klidnou dobrou noc a přeji prima pátek a prima dny pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)