sobota 20. dubna 2024

bez

sedmikrásek by to to nešlo

však mě znáte


a ty první jarní jsou ty nejhezčí

ty fotím moc ráda





a naše Baruška ♥♥♥



mějte pohodovou sobotu

a moc děkujeme za Vaší podporu

moc si jí vážíme ♥♥♥


„Jestli najdeš v životě cestu bez překážek,

 určitě nikam nevede.“

9 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, hezké fotky u nás je taky hodně sedmikrásek vzpomněla jsem si na tebe.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,krásnou neděli přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně fotíš, Verunko, a ten citát na závěr, mne dostal. Je naprosto pravdivý. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,za krásný a pravdivý citát 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, umíš hezky fotit i kreslit, je vidět, že tě to baví, jsi šikula. U nás je dneska zima, myslím ale že u vás musí být ještě větší. Přeju krásnou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  6. Very, ta s tím růžovým je nádherná. Hladím Barušku a vás všechny zdravím😻🌺

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně Veru, s tvými sedmikráskami tě už chvíli znám, a jsou čím dál krásnější, a co kolena? také dopadají při focení pořád stejně?
    A ten citátek mi tak skoro padesát let zpátky napsala do památníčku paní učitelka, a vubec nevadilo, že jsem mu porozumněla až o hodně let později, je to na ní pěkná vzpomínka.
    Opatrujte se. Aťka

    OdpovědětVymazat
  8. Všem děkujeme za vaše krásné komentáře a přejeme krásný nový týden

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)