sobota 2. března 2024

zas

o kousek dál jsme se posunuli ❤️


a paní doktorka s panem doktorem prozradili už plán na příští týden

nechci o tom ještě víc psát

mám strach abych to nezakřikla 

a napíšu vám to až v pondělí


ale je to hodně nadějné ❤️

a podle dnešního pana doktora

který je taťkův ošetřující lékař na tenhle víkend

už je tatínek z nejhoršího venku

a to samé nám už řekla i taťkova paní doktorka včera


 bude to ale ještě hodně práce

ale náš taťka je šikula

a my ho máme moc moc rády ♥♥♥




mějte pohodový večer

10 komentářů:

  1. Ahoj Veru, to jsou skvělé zprávy, taťka je bojovník a za chvilku bude zase šohaj💪. A vy holky držte se! 💖Myslím na vás ❤️💖🍀Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem moc ráda holky za tu zprávu, a dál držím pěsti, klidnou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru každé posunutí vpřed je dobré. Nepřestávám držet palce i kdyby mně měly upadnout. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko a my všichni budeme držet palce i pěsti ať vše dobře dopadne 🍀👍❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko a Šárko, stále na vás myslím a jsem moc ráda za každou dobrou zprávu. Držte se . Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko přeji tatinkovi hodně sily, aby byl zase fit. Je to velky bojovnik.Přeji hezkou neděli.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko,
    to jsem ráda....I já držím pěsti...Jste statečné a tatínek taky!MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Verunko,to je supr.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Moc držím pěsti a doufám, že bude tatínek brzy zase fit!

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko, určitě bude vše dobré. Tatínek je bojovník. Pavla

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)