čtvrtek 7. března 2024

Všem

 co jste na našeho tatínka myslely 

a posílaly mu síly k uzdravení

tak vězte

że se podařilo 

a tatínek je z nejhoršího venku

je odpojený z plicní ventilace a dýchá sám

už ho i probudili z umělého spánku 

a pomalu se začíná z toho všeho zotaovat ❤️

a my s maminou vám moc za to děkujeme ❤️❤️❤️

Jo a zítra už maminu konečně za taťkou pustí

a já s maminou za taťkou už budu moc jet příští týden

a tak se moc těším 🙏❤️

14 komentářů:

  1. Verunko,
    tak to je ta nejlepší zpráva! Mám radost a tatínkovi přeju, at je s vámi už brzy zase doma.MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc dobře že už je tatínkovi lépe 🧡🍀💚 Át jste zas všichni pohromadě doma🌸Papík Věra 🙋🏼

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, tak to je super, mám radost, teď už bude jen líp a líp. Mějte se všichni dobře. Jiřka

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,každý den jsem vyhlížela zde novou zprávu , samozřejmě pozitivní. Myslela jsem na vás všechny.Dsl držím palečky a přeji 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko a Šárko, jsem moc ráda za tak skvělou zprávu. Teď už bude dobře, tatínkovi přeji hodně sil na zotavení . Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko, to jsou krásné zprávy.Posílám moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Veru tak to se taťka podruhé narodil, přeju mu ať se brzy zotaví a vrátí se vám domů. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  8. Supeeeer❤️❤️❤️❤️🍀přeji moooc zdravíčka. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Very, krásná zpráva, potěšila mě, často jsem na vás myslela. Ať se tatínek uzdravuje a je brzy s vámi doma🥰

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko,tak to je skvělý.Já jen dost dobře nechápu,jak se něco takového může vůbec stát.Mějte se bájo v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám velkou radost,moc jsem na vás myslela,L

    OdpovědětVymazat
  12. To je super.Začne jaro a práce na vaší chalupě.Tak se musí tatínek rychle zotavit,sluníčko a přiroda pomuže.Dobrá zpráva.Alena z Jbc.

    OdpovědětVymazat
  13. Veru, čtu tu dobrou zprávu až ted a jsem moc ráda, i dále držím pěsti. Aťka

    OdpovědětVymazat
  14. Děvčata moc vám to přeji. Pavla

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)