pondělí 12. února 2024

Včera jsme se vydali do světa 🚗

 Doma jsme nechali všechnu práci

a vydali jsme se tam

kde to máme rádi

a máme k tomu místu spoustu krásných vzpomínek


vyjeli jsme si k rybníku do Holic ❤️






bylo to moc hezký 


v neděli mi odešel do nebíčka

můj morčecí kamarád Ferda 

o tom jaký to byl bojovník vám napíšu přístě

od léta vám to dlužím

 

a vy mějte hezké úterý

a ahojda ❤️



10 komentářů:

  1. Verunko,už fotografie ukazuje, že jde o krásné místo. My máme také pár takových, kam se rádi vracíme.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukcarinko Ahoj, Děkuji za pochvalu ano v holicích je opravdu krásně . Měj prima dny pá

      Vymazat
  2. Veru Holicemi jezdíme často, ale nikdy jsem okolo nich nebrouzdali, mám ráda inspirace a tak jsem si zadala na mapách, a ony teda mají kolem sebe rybníků hodně, prozradíš váš oblíbený? Také tu podobná místečka máme, at už v lese, u rybníka, u řeky ke koníkům nebo krásné s výhledem na město, pravda na některá se dá chodit často,
    A ti domácí mazlíčci, vím, tolik radosti nám udělají a je po nich pak smutno.
    Pěkné dny, třeba i ten zítřejší srdíčkový, Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj, Náš oblíbený je AutoCamp Hluboká . Tam to máme moc rádi a máme na to krásné vzpomínky . Ale Ferdík byl bojovník a už mám nového kamaráda . Měj se moc prima a hezké dny pá

      Vymazat
  3. Veru doufám že jste měli napečené buchty když jste šli do světa. Já mám podobné místo s rybníkem coby srdeční záležitost a už se těším, až se tam zas s bráchou vydáme. Je tam loděnice a já tam někdy pomáhám v bufetu, dokonce jsem se naučila čepovat pivo. Ferdy je mně líto, ale už je v morčecím ráji a je mu tam dobře. Přeju krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, Tak to jsi velká šikula, že si se naučula čepovat pivo . Sice co se ferdy týče tak to moc bolí, ale byl to bojovník a už mám nového kamaráda, který mi dělá jen samou radost . Ano v holicích to máme moc rádi a moc se Tam pravidelně vracíme . Jaruško měj se moc hezky a přeji prima dny . Pá

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,Ferdika je mi líto,měli jste hezký výlet.Preji krásné odpoledne Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Ivetko Ahoj, Ikdyž To pořád moc bolí tak už mám nového je to velká náplast . Ano bylo moc hezky . Měj prima dny pá

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko ,jak víš v Holicích jsem nikdy nebyla ale jak vidím na Tvých fotkách je tam pěkná příroda a krásný rybnik. Takže se nedivím že jste se tam po čase zajeli podívat. Já zase ráda jezdím k Mezholeskému rybníku tady v Sedmihoří tam je krásně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babi Ahoj, My Tam jezdíme skoro pořád . A je tam opravdu krásně . Tak to je fajn že máš taky místa, kde to máš ráda . Měj se mi moc hezky a zase Ti zítra zavolám Ahoj a prima dny

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)