sobota 10. února 2024

Vajíčka 🐣

 máme od jara do podzima hlavně domácí

a jsme za tu možnost moc vděční


a já se na jaro už moc těším

a jeden z důvodů jsou právě i slepičky

a jejich vylíhnutý maličkatý kuřátka


je sranda je pozorovat

jak   za maminkou slepičkou pěkně v řadě pospíchají 🐥🐤


a protože na to si budeme muset ještě nějaký ten týden počkat

tak jsem nelenila

a pár podobných obrázků jsem si nakreslila

🐣🐥🐤




a vy mějte krásný večer

a ahojda ❤️



8 komentářů:

  1. Veru skvělé obrázky, uplně z nich cítit živé jaro, fakt jsou zvířátka jak v pohybu, uplně jako z nějákého příběhu. Já vubec ale fakt vubec kreslit neumím, hlavně právě ta zvířátka neumím, a tak mi nezbývá než vybarvovat, a to mám zase ráda mandaly.
    Pěknou neděli Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj, Tak spoń že Tě baví mandaly to zas nemusím já . Měj prima i když upršenou neděli pá

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko, hezké obrázky a jaro už se blíží.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj, Děkuji za pochvalu ano jaro už je tu opravdu za rohem taky moc zdravíme . Měj prima i když upršenou neděli a krásný nový týden pá

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, my jsme taky mívali kuřátka a já jsem z nich bývala nadšená. Domácí vajíčka byly taky prima. Moc se mi líbí tvoje obrázky, je vidět, že tě to baví. Přeju hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, Je tak to jste se měli , že jste měli kůřátka Děluji moc za pochvaůi a no moc mě to baví . Přeji prima neděli a pěkný start do nového týdne pá

      Vymazat
  4. Verunko,ty obrázky by měly ilustrovat knihu. Kupuji knihy vnukovi,ale věř, že z některých je mi smutno.Příběh hezký, obrázky vůbec,takovou nakoupím. Tvoje obrázky hřeji na pohled,jednoduché, krásne,od srdíčka. Zdraví Daja z Ostravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo Ahoj, Předem moc děkuji za krásný komentář . Ale ne já si kreslím hlavně pro radost a pro potěšení . Moc si toho vážím a moc to potěšilo ♥ ♥♥ ♥♥ Moc a moc Ti děkuji . Měj prima neděli a krásný start do nového týdne pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)