čtvrtek 15. února 2024

Malej prcek ❤️

 Jak už jsem vám psala

tak v neděli mi odešel do nebíčka Ferdík

byl už to dědeček

a za pár týdnů by mu bylo šest roků

on už byl teda hodně nemocný v létě

to měl velký zánět varlete

a antibiotika nezabírala

a tak paní doktorka nám nabídla operaci

no a Ferda jí zvládnul na jedničku

a díky ní s námi prožil ještě plnohodnotný půlrok ❤️


a znáte mě

už mám nového

je taky bílý a je rozetový

to znamená

že srst mu neroste jedním směrem

ale má ji do všech stran

a díky tomu má tak zvané víry






a má černo šedý čumáček a ouška

a zrovna takové má i

teda teď nevím jak to správně pojmenovat

no prostě nožičky


tak a tohle je můj nový malý kamarád ❤️

a vy mějte pohodový večer

a ahojda ❤️



14 komentářů:

  1. Veru, to je krásnej mazlík, a tak vlastně nevím jestli máš ted jednoho nebo dva. A Ferda tedy bojoval a myslím že se u vás dožil i dost roku, chováte ta zvířátka s láskou a dobře vám prospívají.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atko ahoj mám dvě morcatka a to proto že mají být po dvouch aby tomu druhému nebylo smutno . Ten druhý je hnědý a jmenuje se Ferda a jsou mu 4 roky . A ještě mám dvě andulky 😊 pelikán s pepickem jeden je žluto zeleny a druhý je modro tmavě byli a tomu taky bude 6 let měj se pěkně pa

      Vymazat
    2. To mělo být pepicek s pepikem a žádný pelikán ach ten telefon 🤣

      Vymazat
  2. Very, ty si jako já, jak nám jeden kožušek odejde, hned ho nahradí druhý. Ty máš dva Pepany a já jenom jednoho ... manžela 😍 Mějte se všichni doma krásně a zdravíme vás z Kožuškova😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško Ahoj, Tak teď si mě pobavila :D Ano já bych neuměla mít jen jedno morčátko nechci, aby tomu druhému bylo smutnu , takže mám radši všechno po dvouch . Libuško měj se moc hezky a měj moc prima hezký víkend pá

      Vymazat
  3. 😀jj Veu ty telefony nás někdy pěkně pobaví😀to je dobře že máš tolik zvířátek, zrovna po andulce také pokukuju, jedna nám kdysi krásně mluvila,
    a také děkuji za info o rybníku, vypadá tam i ten camp pěkně,
    pěkný sluníčkový pátek,Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, ten je krásný a u vás se bude mít jako v ráji. Přeju hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, V tom doufám, že se mu u nás bude líbit udělám proto všechno . Jaruško měj prima víkend. A děkuji za komentář pá

      Vymazat
  5. Verunko hodně pěkných chvilek s novým kamarádem přeji.Mějte se všichni hezky v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko Ahoj, Ikdyž to pořád moc bolí, tak je to náplast velká a je sním velká sranda . Měj prima víkend pá

      Vymazat
  6. Ahoj Verunko,to je super, že máš nového kamaráda.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj, Ano je to moc fajn a jsem za to moc ráda ikdyž to pořád moc bolí ale s novým Ferdíkem je sranda a je fajn ho pozorovat jak lumpačí a dovádí s druhým ferdou . Měj se pěkně a přeji prima víkend pá

      Vymazat
  7. Je moc krásný. Také jsme měli - doslova - chov křečků a bylo to s nimi moc prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko Ahoj, Děkuji ferdík morčátka jsou krásný i křečci, ale já raději mocrčátka . To věřím že jste si s nimi užili . Jano měj se moc prima a prima víkend pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)