úterý 30. ledna 2024

To jsem tomu dala

 s tím pečením z kynutého těsta

to jak jsem psala

že z kynutého těsta peče mamina nejvíc od podzimu do jara je pravda

ale jen poloviční

platí totiž jen pro sladká těsta

ale to já tele už nenapsala 😁


mamina totiž z kynutého těsta peče pravidelně každou neděli

a to rohlíky, housky

nebo do to toho těsta rovnou zabalí párky

no a máme párky v rohlíku

jo a v neděli jsme ještě měli závin se zelím a uzeným masem


těsto si mamina vždycky pěkně ručně zadělá než jdeme na procházku



a když se pak vrátíme tak může rovnou péct

no a teď v neděli byly rohlíky




a vy mějte prima úterý

sluníčko už svítí

a nás dneska čekají teď dopoledne okna a záclony 😁


tak ahojda



8 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,dnes jsem byla ve městě a nakoupila jarní kytičky zítra se dám taky do oken a udělám předjarní výzdobu.A ty pečené dobroty vypadají lákavě.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj, My už taky máme hodně jarních kytiček, ale ještě se má prý vrátit zima tak uvidíme. Mamina už všechny okna umyla dneska , a záclony už má taky pověšené . Měj prima dny pá

      Vymazat
  2. Veru na ty okna se taky přemlouvám, ale vůbec se mně do toho nechce. Moje mamka dělávala z kynutého těsta něco podobného, dávala tam šunku, nivu a kdoví co ještě, bylo to moc dobrý. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, Mamina všechny okna a záclony udělala dneska a má to hotové .Tyto plněné jsou výborný a je to bašta . Měj se moc pěkně a přeji prima dny pá

      Vymazat
  3. Verunko,závin se zelím jsem ještě nikdy neměla a přitom mám zelí tak ráda.Hlavně v zimním období.Zkusím udělat z listového těsta taštičky-trojhránky.To už jsem chtěla dlouho,tak děkuji za popostrčení k realizaci.Mějte se všichni v Krkonoších bájo.Jitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko Ahoj, Děkuji za komentář . Opravdu to vyzkoušej je to moc velká bašta . Tak se měj moc hezky a prima dny pá

      Vymazat
  4. Veru, tak na ty slané dobroty mám ještě větší chut než na sladké, právě ted tedy a možná taky proto že slané pečivo peču jen málokdy a spíše to drobnější křoupání.
    Asi už si recepty dávala, musím se podívat ,pěkný večer, Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj, My pečeme oboji protože to maminu moc baví . Máme rádi oboji protože nám chutná . A slaný pečeme všechno co se dá :). Měj se moc prima a prima dny . Má se vrátit zima tak udime měj se pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)