čtvrtek 1. února 2024

Včera už to byla jiná 🌞

 Dopoledne pršelo a vůbec počasí spíš připomínalo dušičky než ten poslední lednový 


Jo to v neděli a v pondělí to byla paráda

sluníčko nejenže svítilo

ale ono už i malinko hřálo










a prolejzky byly suchý

tak hurá na ně

to mám moc ráda ❤️🙂



a k obědu jsme měli

Špagety s kuřecím masem a smetanovo špenátovou omáčkou




a vy mějte pohodový první únorový den
a ahojda ❤️



6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,o víkendu u nás bylo taky slunickove.Na špagetach by si pochutnaly holky Ela je může mít k obědu pětkrát v týdnu a nepřejí se jich.Preji krásný denIveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko Ahoj, Přeji pěknou ikdyž upršenou sobotu . My tento obě máme se špagetama nebo s gnocchima . Špagety mám taky ráda. Měj se moc pěkně i když dneska upršeně pá

      Vymazat
  2. Veru tak to sis na prolézačce pěkně protáhla celé tělo. U nás už je druhý den inverzní počasí a dneska navíc prší. Na tyto špagety mám někde recept, tak ho asi najdu a bude to náramná bašta 😋 hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, No prolejzky mám moc ráda ale sluzavky se bojím od mala to mě mamina musí držet za ruku, když náhodou na ní jdu . Měj se moc hezky i, když u nás prší od samého rána . Měj pěknou sobotu a neděli pá

      Vymazat
  3. Veru, ráda vidím tvoje další oblíbené...., prulezky vyhledáváme všude, a dětské koutky, nejlépe pořád nové a neznámé, to mají prckové nejradši, kde ještě nebyly, ale i ty známé jsou pořád dokola žádané a že jich v okolí ruzných máme.
    A špagery máme rádi se sýrovou, nebo klasické s bolonské .Těma se taky vždy zavděčím .
    Pěkné dny Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko Ahoj, Já prolejzky mám moc ráda, ale klouzačky se mi moc nelíbí od mala, když na ně jdu tak když chci jet tak mě mamina musí držet za ruku abych vůbec sjela . Měj se moc prima a měj moc prima sobotní večer ikdyž upršený pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)