pondělí 6. listopadu 2023

Na

 Procházku chodíme každý den

dneska nám ani nevadilo

že foukalo a bylo jen sedm stupňů










A protože jablíčkový koláč už není

tak dneska byla jen taková rychlovka

a to tvarohové šátečky z listového těsta


a vy se mějte moc hezky

a ahojda ❤️




5 komentářů:

  1. Veru, podobné fotky mám z neděle z Vysočiny, navíc ještě zrcadlení barevného podzimu v našeho oblíbeném rybníčku,překvapilo mě co bylo ještě v lese houbařů a vubec všude dost lidí využívalo ještě krásný podzimní den.
    Mějte se prima, Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru taková podzimní procházka má něco do sebe, mě vždycky baví ten pohled na barevnou přírodu, to nikdy neomrzí. A navíc pak vzniknou krásné fotky. Ta ovečka mà zvláštní zabarvení, takovou jsem ještě neviděla. Přeju pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, krásné podzimní fotky.Taky chodíme každý den na procházky v týdnu chodíme na krátký a o víkendu na dlouhý.My jsme měli o víkendu vánočku a zítra upeču jablickovy závin už se na něj těším.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko fotečky zase parádní.A já ve čtvrtek jedu k nám domů,do Krkonoš.A tááák se těším.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuju za napsání a mějte pohodový večer ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)