sobota 4. listopadu 2023

Na chatě i doma ❤️

 To mám moc ráda ❤️





vánoční kaktus nám letos kvete už potřetí

je to nezmar

a buchta je jablíčková

taková ta co je druhý den od těch jablíček správně "mokrá "




Mějte pohodovou sobotu ❤️




8 komentářů:

  1. Ahoj, Verunko, ta první fotka, ta teda je, ty krásné mraky. A vánoční kaktusy už mi taky kvetou. A tuhle buchtu podle Vás dělám a je skvělá, moc díky. Jiřka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,hezké fotky.Vanocni kaktusy mi taky kvetou, celé léto byly venku a jak jsem je přenesla začaly kvést jsem zvědavá jestli budou kvést o vánocích.Na víkend jsem upekla dvě vánočky a příště upeču jablickove řezy neměli jsme je dlouho.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, na ty jablíčkový řezy už se chystám pěkně dlouho, vánoční kaktus máte krásný, mě už dlouho nekvetl.
    Pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Veru já jsem si vůbec nevšimla, že tu máš tolik příspěvků. A jeden hezčí než druhý, samé krásné fotky a parádní panorámata. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško děkuji za mlý komentář tobě taky přeji krásný zítřejší uterní den

      Vymazat
  5. NAZDAR vERUNKO,TAK PŘESTÁVKA SKONČILA A ZASE TU MÁŠ KRÁSNÉ FOTEČKY,RADOST SI JE PROHLÍŽET. pŘÍRODA JE TED TAK KRÁSNĚ BAREVNÁ,ŽE SE ČLOVĚKU ANI NECHCE DOMU KDYŽ SVÍTÍ SLUNÍČKO. aLE UŽ JE CHLADNO A DOMA V TEPLE JE TAKY PŘÍJEMNĚ. bARUŠKU TO HRABÁNÍ NOR NÉ A NÉ PŘESTAT BAVIT,VID. mÁTE SNÍ POVYRAŽENÍ. mĚ mÍŠA MOC CHYBÍ JEŠTĚ ŽE MÁM ALESPON TU KOČKU. tAK vÁS VŠECHNY ZDRAVÍM A PŘEJI KRÁSNÝ PODZIM A HLAVNĚ ZDRAVÍ !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Babi . Ano přestávka je u konce :) Děkuji za milá slova ano dneska foukal studený vítr ale i tak bylo na procházce moc prima . Zítra jdeme poštět draka :) Ano Baruška je malá lumpice a hraboška v jednom . Taky ti přejeme prima podzimní dny :)

      Vymazat
  6. Jablíčková buchta je nejlepší. Já dělám jablíčkovou bábovku.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)