úterý 31. října 2023

Včera

bylo zas moc hezky 

Čas stvořený na dlouhou procházku













doma už taky jedeme na podzimní vlně


Mějte pohodový prima  den



12 komentářů:

  1. Very, včera bylo krásně i u nás, dělali jsme na zahradě i včelky přes poledne lítaly. Dnes už je zataženo a prší, ale nevadí, aspoň mě to nenutí, jít ven něco dělat. Fotky mě moc potěšily, hlavně ten domeček muchomůrka. Mějte se krásně a buďte všichni zdraví. Hladím na dálku Barušku zahradnici 🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,Tvé fotografie pohladí po duši,zvláště nyní,kdy čekám na lázně po operaci. Mějte všichni pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky barevného podzimu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko, krásné podzimní fotky já mám podzim ráda.Vcera u nás bylo hezky to se udělalo práce,dneska se ochladilo a hlavně preprchalo.Posilam moc pozdravů a přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc pěkné fotečky. Čím fotíš, prosím???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janko, Fotím svým obyčejným mobilem . Samsungem Galaxy za 4 tisíce :)))

      Vymazat
    2. No tedy, to zírám. Moc a moc nádherné fotečky!!!

      Vymazat
  6. Verunko, překrásné fotky, jako vždycky, potěší oko i duši, děkuji, Jiřka od Toulovcových Maštalí

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc , moc děkujeme za milé komentáře .... Moc nás to potěšilo

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, pořád je počasí na dušičkové období super. Včerejšek jsme užili na dýních v Botanické v Praze, bylo krásně barevně . I já už konečně fotím trochu lepším mobilem, i když fotáky nechat zahálet nechci, mobil je prostě v pohotovosti pořád. A tvoje fotky jak jinak než parádní.
    Moc zdravím. Aťka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Veru jsem mooooc ráda, že už jsi zase zpět.Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Veru.....chyběla jsi tady dva měsíce. Bylo nám smutno, já koukala každý den jestli jsi něco nenapsala a nebo nenafotila. Pak jsem to vzdala a už jsi tady...Paráda Veru . Já i tady holky jsme měly starost co se stalo že nepíšeš..Veru chceš nám o tom napsat co se stalo?? Můžeš a nemusíš, rozhodni se sama...Pochopíme ...Olina

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)