neděle 29. října 2023

Podzimní 🍁

 

















🍁🍁🍁🍁🍁🍁



10 komentářů:

  1. Very, zdravíme z Kožuškova a přejeme krásné podzimní dny 🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Zase krásné fotečky - díky. Heda

    OdpovědětVymazat
  3. No slááva Veru, každý den jsem koukala, jestli je od tebe nový příspěvěk......

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko už jsem ti chtěla napsat jestli budeš pokračovat ,tvé články se mi líbí a přeji krásný podzim. Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, to jsem ráda že jsi opět tady, takové krásné fotky, bylo by škoda neukázat. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, hned první fotka mě moc potěšila, jiřiny mám moc ráda.
    Pak všechny další dřevěné, kmeny jejich praskliny a leta ,i orosená kopretinka,
    a ocásek v květináči pobavil.
    Letos je nádherný podzim, přeji pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Jé Verunka je tady zpátky.To mám velkou radost.Moc mi chybělo Vaše psaní,krásné fotky,vaření a pečení dobrot a vůbec celý Váš blog.Tak moc děkuji.A mějte se pěkně u nás v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  8. Hurá,Verunka se ozvala a hned nádherné fotky podzimu👍

    OdpovědětVymazat
  9. Všem děkujeme za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky,jsem ráda,že jsi zpátky Verunko.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)