úterý 22. srpna 2023

Švestky na zahradě

 dočista zrají

letní jablka padají.🍏🍏🍏


Přivezte k nám Honzíka

vždyť u nás nebyl tak dlouho.


Punťa běhá po návsi 

a očichává který z kluků je Honzík.

Kocour sedá na sloupku a vyhlíží Honzíka.


Poznaly jste úryvek z knížky Honzíkova cesta

já myslím

že určitě ano 

i u nás to je podobné

švestky nám už taky dočista zrají

a tak se mamina snaží

kromě bucher jsme už měli i švestkové knedlíky


A taky už několikrát kynutý koláč

a dneska ráno s koláčem pomáhala i Baruška

na zápraží

kam si ho mamina dala kynout



Prý  hlídala aby těsto nepřekynulo a neuteklo mísy

ale nevím jak to bylo doopravdy s tím jejím hlídáním

protože jak přitom chrupala bylo slyšet až dolů k bazénu

 
ale dopadlo to dobře
buchta byla na 1*


A vy mějte pohodový večer
a ahojda
u nás odpoledne bouřilo
ale nakonec z toho nic nebylo 
a bourku i s deštěm to odfouklo do Polska 






4 komentáře:

  1. Verunko švestkové knedlíky mám moc ráda.Z bramborového těsta a posypané mletým mákem a cukrem.Koláč jsem pekla na víkend.A ta krásná barva mečíků ta teda je.Hodně pozdravů do mých Krkonoš Vám posílám.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,ty mi zas děláš chutě ovocné knedlíky mám nejraději právě ze švestek.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer!
    Nádherné švestkové knedlíky i koláč. Maminka je kouzelnice.A Baruška šikovná hlídačka. Moc vás všechny zdravím MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, Honzíka jsme nedávno četli na dovče s vnoučaty, moc ráda jsem si ho připomněla, knedlíky mám nejraděj jablíčkové, dorazili jsme z další dovči a mám hroznou chut něco uvařit, možná dojde i na sladké, a gladioly jsou krásný, bývají nádherně vybarvené.
    Mějte pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)