středa 23. srpna 2023

Honem se pojďte podívat

 Kam si ta naše Baruška lehla

a kde spokojeně chrní

tak přesně tak jsem dnes ráno volala na maminu s taťkou


a víte kde se to teda uvelebila

na zápraží


na tom by nebylo nic divného

chodí si tam lehat každé rano

a jako kočička se tam vyhřívá na sluníčku


Dneska to ale byla jiná

na zápraží ležela to jo

neležela ale pod lavičkou jak je jejím zvykem

ale dneska se na tu lavičce spokojeně vyvalila

a pěkně na sluníčku si tam nechávala zdát své psí sny 😁


 no a takovéhle srandy my s tou naší chlupou lumpicí máme často

Kolikrát se ani nestačíme divit

 co všechno dokáže v té její malinké hlavičce vymyslet ❤️👍


A vy co to budete číst ještě teď o půlnoci 

Tak pak mějte dobrou noc


A vy ostatní pak prima den

a ahojda 






4 komentáře:

  1. Ahoj Veru, ta lavička je pro Barušku jak dělaná. Naše kočka taky pořád vymýšlí nová místa, kde se může uvelebit, nejraději má ale moje křeslo na balkóně. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, je pohodářka ta vaše Baruška, a včeličky jsou zase s každým chloupkem, taky je ráda fotím, konečně mám nový mobil a vybírala jsem ho podle parametrů fotáku, tak jsem zvědavá,ale nerada bych nechala zrcadlovku zahálet, když jsem jí teprve nedávno tak nějak líp zvládla.
    Pěkný den. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, náš Dastik v těch horkách zaleze ke schodům na chodbě tam je chládek tuhle jsem na něj zapomněla a byl tam celý odpoledne, když jsem pak otevřela už čekal na čůrání.Preji krásný den a Brusce velké pohlazení Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)